کد خبر : 1261325 | 30 مرداد 1394 ساعت 10:38 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

امروز ؛دربی کوچک سرخابی ها

عصر امروز و از ساعت 16:00 از سری مسابقات نونهالان لیگ برتر باشگاه ‌های استان تهران شاهد برگزاری اولین دربی شهر تهران خواهیم بود. تیم استقلال در ورزشگاه خانگی خود در شهرک شهید فکوری میزبان تیم پرسپولیس است.

امروز ؛دربی کوچک سرخابی ها
به گزارش " ورزش سه " استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که تیم نونهالان استقلال شرایط بهتری نسبت به سرخ پوشان در جدول دارد. استقلالی ها در هفته اول پیکان را 4-2 و پیام را 2-1 شکست داده و 6 امتیازی است. ولی پرسپولیس در هفته اول بازی ها برابر نفت 0-6 و در بازی دوم برابر توحید 2-3 بازنده شده و همانند تیم بزرگسالانش در قعر جدول قرار دارد. شاخص ترین بازیکنان استقلال در دو بازی قبلی عرفان شهریاری ، وحید قاسمی ، نیما کبودرنگی ، محمد مجنونی و امیر علی شهبازی بوده اند. نکته جالب در تیم آبی پوشان حضور یک بازیکن افغانی در خط دفاعی است. بر خلاف استقلالی ها که فوتبال محکم و حساب شده را به نمایش می گذارند ، تیم پرسپولیس هنوز تا تیم شدن کار دارد.

در 10 دیدار قبلی دو استقلال 7 برد به دست آورده و دو بار هم برابر سرخ پوشان مغلوب شده است. بهترین برد آبی ها در مصاف با سرخ پوشان پیروزی 1-4 بوده است. هدایت آبی پوشان طی این سال ها بر عهده حسین صدر محمدی یکی از مربیان موفق در رده پایه بوده است.

فرامرز میرزایی مهاجم اسبق پرسپولیس هدایت سرخ پوشان را بر عهده دارد ولی با اینحال ناصر محمدخانی چپ پای نکنیکی پرسپولیسی ها در دهه 60 که بالا سر تیم های پایه پرسپولیس است ، توجه ویژه ایی به تیم نونهالان دارد. دو تیم یکبار به تساوی رسیده اند.

پرسپولیس هم از 10 دیدار قبلی در دو بازی به پیروزی رسدیه اند. هر دو برد این تیم برابر استقلال در سال 88 بوده و بهترین بردش 0-2 بوده است.

دیدار رفت دو تیم در فصل قبل با برد 1-2 استقلال به پایان رسید و دیدار برگشت هم 1-1 تمام شده بود.

دیدگاه‌ها