کد خبر : 1261447 | 30 مرداد 1394 ساعت 19:59 | 111.4K بازدید | 0 دیدگاه

6 گزینه جانشینی خطیبی در سیاه‌جامگان

امیر قلعه‌نویی نویی، فیروز کریمی، خداداد عزیزی و صمد مرفاوی چهار گزینه سرمربیگری سیاه جامگان هستند.

6 گزینه جانشینی خطیبی در سیاه‌جامگان
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رسول خطیبی از هدایت سیاه جامگان در پایان هفته چهارم استعفا داد. گمانه زنی ها در مورد جایگزین ها ی خطیبی، ما را به سمت نام 4 مربی بدون تیم می‌ برد یعنی امیر قلعه‌نویی نویی، فیروز کریمی، خداداد عزیزی و صمد مرفاوی.

امیر قلعه‌نویی نویی با کارنامه موفق ترین مربی لیگ ‌برتر به طور حتم بهترین گزینه برای هدایت سیاه جامگان است ولی اختلاف قدیمی او با ناصر حجازی سرمربی فقید استقلال و حضور داماد او سعید رمضانی خیلی زود این گزینه را رد می‌ کند. از طرفی خود قلعه‌نویی نویی هم در ابتدای فصل به اکثر پیشنهادهای شهرستانی اش نه گفت و این مساله احتمال حضور او در مشهد را منتفی می‌ کند.

دومین گزینه فیروز کریمی است. مربی که سابقه هدایت ابومسلم را در سالهای خوب خودش دارد. او که در میان گزینه های موجود با سه سال حضور روی نیمکت ابومسلم بیشترین سابقه را دارد. از جمله گزینه های اصلی مربیگری این تیم محسوب می‌ شود.

خداداد عزیزی هم از جمله افرادی است که شانس حضور روی نیمکت ابومسلم را دارد. او که هرگز نتایج درخشان دوران بازیگری اش را در زمان سرمربیگری به دست نیاورد.

صمد مرفاوی سرمربی فصل گذشته پیکان که به همراه این تیم با نتایج ضعیف به لیگ یک سقوط کرد هم یکی از گزینه های مطرح شده است . مربی ای که توانایی خوبی در کارکردن با جوان ها دارد و البته در صبا شرایط سخت تیمداری را تجربه کرده است .

به جز این 4 گزینه هادی برگی‌زر و منصور ابراهیم‌زاده نیز به عنوان گزینه های بعدی مربیگری سیاه جامگان مطرح شدند.

دیدگاه‌ها