کد خبر : 1261494 | 31 مرداد 1394 ساعت 01:16 | 46.8K بازدید | 1 دیدگاه

خرید 11میلیونی دورتموند، زیر تیغ انتقاد

گونزالو کاسترو، هافبک تازه‌وارد دورتموند در دیدار شب گذشته این تیم اشتباهات بسیاری داشت و بدترین نمره را از "بیلد" گرفت.

خرید 11میلیونی دورتموند، زیر تیغ انتقاد
شب گذشته بروسیا دورتموند در دیدار رفت پلی‌آف لیگ اروپا مقابل اود گرنلاند نروژ بعد از آنکه سه گل عقب افتاد، در نهایت بازی را 4 بر 3 به سود خود پایان برد.
پس از به صدا در آمدن سوت پایان گونزالو کاسترو اولین بازیکنی بود که خود را به سرعت از انظار عمومی دور کرد. او که اشتباهات زیادی در این مسابقه مرتکب شده بود، برای عملکردش از "بیلد" نمره 6 گرفت. این درحالی است که این بازیکن که در فصل جاری نقل و انتقالات تابستانی در ازای مبلغ یازده میلیون یورو از بایر لورکوزن که یازده سال در آن توپ زده بود به بروسیا دورتموند پیوست، گران‌ترین خرید زردپوشان وست‌فالن لقب گرفت؛ با این حال تا امروز و بعد از حضور در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ولفسبرگر اتریش و یک دیدار حذفی آلمان مقابل کمنیتز، موفق به برآورده کردن انتظارات نشده و اوج ناکامی‌اش هم در بازی دیشب رقم خورد.
او زمانی به دورتموند آمد که شایعات مبنی بر جدایی ایلکای گوندوگان از این تیم اوج گرفته بود و باشگاه تصمیم گرفت کاسترو را با هدف جانشینی هافبک ناراضی ترک‌تبارش جذب کند، اما گوندوگان در نهایت از بروسیا جدا نشد و حتی قراردادش را تمدید هم کرد.
گفتنی است توماس توخل در بازی دیشب از کاسترو در سمت راست خط دفاعی بجای لوکاس پیشچک مصدوم استفاده کرد، اما این تاکتیک نتیجه‌بخش نبود.

دیدگاه‌ها