کد خبر : 1261553 | 31 مرداد 1394 ساعت 12:08 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ فرد خوش‌بینی‌ هم تصور نمی‌کرد پیروز شویم

وکیلی: یک تغییر تاکتیک بی‌نظیر داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: در بازی سنگین و حساس مقابل ایتالیا برای نخستین بار تغییر بی‌نظیر تاکتیکی عامل بردمان شد.

وکیلی: یک تغییر تاکتیک بی‌نظیر داشتیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد وکیلی پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهانی اظهارداشت: ایتالیایی‌ها 2 ست نخست بازی ما را غافلگیر کردند. برای جلوگیری از باخت دست به تغییراتی در ترکیب زدیم که خوشبختانه نتیجه‌بخش هم بود.

وی افزود: ترکیب ایتالیایی‌ها نسبت به بازی‌های تدارکاتی که مقابل‌شان انجام دادیم با تغییرات عمده‌ای همراه شده بود و به نوعی می‌شود گفت که 50 درصد شناخت ما را این تغییرات تحت تاثیر قرار داد. علاوه‌بر این مساله ایتالیایی‌ها 5 بازی خود را تاکنون در شهر رسیستنسیا انجام دادند و نسبت به این فضا اطلاعات دقیق داشتند؛ در حالی که ما تنها در این سالن یک ساعت و 30 دقیقه تمرین کرده بودیم و هیچ شناختی از فضا و محیط نداشتیم و بعد از یک روز خسته کننده و سخت دور یک چهارم را آغاز کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران افزود: ست سوم بازی با ایتالیا 10 امتیاز از حریف عقب افتاده بودیم و هیچ فرد خوش‌بینی‌ هم تصور نمی‌کرد در یک چنین شرایطی موفق به برد شویم، اما با تعویضی کلیدی که انجام دادیم حریف را مغلوب کردیم. در این ست برای نخستین بار از رسول آقچه‌لی، قطرپاسور تیم به عنوان دریافت کننده استفاده کردیم٬ خوشبختانه بازی به خوبی اداره شد و لاجوردی‌پوشان مجبور به قبول باخت شدند.


دیدگاه‌ها