کد خبر : 1261756 | 01 شهریور 1394 ساعت 07:51 | 49.6K بازدید | 13 دیدگاه

بعد از شکست مقابل فرانسه؛

کواچ جدی و نگران شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در 3 ست بازی مقابل فرانسه از ترکیب اصلی خود استفاده کرد که این موضوع جدیت او در بازی تدارکاتی را می رساند و بعد از شکست، ابراز نگرانی کرد.

کواچ جدی و نگران شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته اولین دیدار خود در جام واگنر را با نتیجه 3 بر صفر به فرانسه واگذار کرد. فرانسه چندی پیش موفق به کسب قهرمانی لیگ جهانی شده بود و هم اکنون از تیم های آماده دنیا برای لیگ جهانی محسوب می شود. به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران انگیزه های زیادی برای برد در این دیدار داشته اند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران قبل از آغاز این تورنمنت بارها گفته بود نتایج این رقابت ها برای ما اهمیت خواهد داشت و کواچ هم این موضوع را با چیدن ارنج اصلی تیم مقابل فرانسه تایید کرد.

ایران در این بازی تدارکاتی از تمام مهره های اصلی اش در هر 3 ست استفاده کرد و با اینکه گفته می شد شرایط بازیکنان مهیا مسابقات نیست اما بازی مقابل فرانسه شبیه به یک رویداد تدارکاتی نبود. تنها در امتیازاتی خاص چند تغییر جزئی و مقطعی ایجاد می شد و مثل سایر بازی های تدارکاتی سرمربی تیم فارغ از نتیجه از تمام بازیکنان استفاده نکرد.

با این حال ایران بازی تدارکاتی مقابل فرانسه را باخت و کواچ بعد از این دیدار این طور ابراز نگرانی کرد:« بعد از پایان این مسابقه نگران شدم که چرا بعد از این همه تمرین، بازیکنان بدون انرژی در زمین حاضر شدند. البته این می تواند به خاطر این باشد که ما بعد از شش هفته برای نخستین بار به میدان مسابقه پا گذاشتیم.»

ایران در دومین دیدار خود امشب ساعت 22 رو در روی لهستان میزبان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها