کد خبر : 1262001 | 01 شهریور 1394 ساعت 23:48 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: مصدومیت آلوس و بوسکتس جدی نیست

بارسلونا ساعتی پیش موفق شد اولین بازی خود در لالیگا را با پیروزی شروع کند. آنها 1-0 در خانه بیلبائو به برتری دست یافتند.

انریکه: مصدومیت آلوس و بوسکتس جدی نیست
به گزارش "ورزش سه"، تک گل دقیقه 55 سوارز باعث شد تا بارسلونا هم لالیگا را با برد شروع کند و هم انتقام ناکامی در سوپرکاپ را از بیلبائو بگیرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" لالیگا را در بالاترین سطح ممکن شروع کردیم و اجازه ندادیم بیلبائو خطری روی دروازه ما ایجاد کند و در همه نقاط زمین برتر از حریف بودیم.این یک شروع کامل و مثبت برای ما بود."

انریکه در مورد نقش مدافعان کناری تیمش(روبرتو و آلبا) در این بازی گفت:" هر دو بال چپ و راست ما نقش مهمی در این پیروزی داشتند؛ بخصوص سرخی روبرتو که امشب عالی بود.آلبا هم بازی کاملی انجام داد. موقعیت های زیادی خلق کردیم و البته برای پیروزی و منصفانه کردن نتیجه نهایی، سختی زیادی هم کشیدیم."

سرمربی بارسا در مورد مصدوم شدن آلوس و بوسکتس گفت:"فوتبال یک بازی درگیرانه است و در این زمینه امروز شانس نداشتیم؛ هرچند که به نظر، مصدومیت این دو خیلی هم جدی نبود. پیش فصل فشرده و سنگینی داشتیم و به همین دلیل ریسک چنین مصدومیت هایی برای ما وجود دارد."

انریکه در مورد شایعه علاقه منچستریونایتد به نیمار نیز گفت:" هیچ علاقه ای به صحبت در مورد شایعات ندارم و فقط اظهارنظر در مورد تیمم برای من اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها