کد خبر : 1262149 | 02 شهریور 1394 ساعت 14:11 | 26K بازدید | 7 دیدگاه

جدال حیثیتی آسیایی ها در اروپا

دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن امشب در آخرین بازی جام واگنر به مصاف هم خواهند رفت تا دیداری کاملا حیثیتی را برگزار کنند.

جدال حیثیتی آسیایی ها در اروپا
به گزارش ورزش سه، جام واگنر در حالی برگزاری است و لهستان طبق سالیان گذشته میزبان این رقابت ها است. این مسابقات که با حضور 4 تیم ایران، ژاپن، فرانسه و لهستان برگزار می شود امشب آخرین رقابت های خود را برپا می کند تا تیم ها بعد از آن خود را برای جام جهانی آماده کنند. تیم ملی والیبال ایران در 2 بازی ابتدایی خود 2 شکست را مقابل رقبای اروپایی خود متحمل شد و امشب رو در روی ژاپن، قهرمان آسیا قرار خواهد گرفت.

ژاپنی ها بعد از قهرمانی در آسیا انگیزه های زیادی برای بازی مقابل ایران دارند چرا که مقابل تیم اصلی ایران هم قدرت خود را نشان دهند. آنها در فینال رقابت های آسیایی مقابل تیم ب ایران قرار گرفتند و انتظار بازی رو در روی تیم الف را می کشیدند تا خود را در این جدال هم محک بزنند. این رقابت ها اسم مسابقات تدارکاتی را بر خود می بیند اما تمام رقابت ها جدی و حیثیتی است، مخصوصا بازی امشب ایران و ژاپن.

کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست مقابل فرانسه از ترکیب اصلی استفاده کرد و کمتر تغییری را در زمین به وجود آورد اما دیدار مقابل لهستان با جا به جایی های زیادی همراه بود.
ایران و ژاپن امشب در آخرین بازی خود در جام واگنر ساعت 20:30 به مصاف یگدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها