کد خبر : 1262189 | 02 شهریور 1394 ساعت 15:13 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع اسپانیایی

خشم شدید دخیا از شیوه رفتاری فان خال

آ اس و موندو دپورتیوو در گزارشاتی جداگانه امروز ادعا کردند که داوید دخیا از شیوه رفتاری فان خال با وی و سنگ اندازی هایش در انتقال او به رئال خشمگین است.

خشم شدید دخیا از شیوه رفتاری فان خال
به گزارش "ورزش سه"، تنها هفت روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و در رئال مادرید هنوز چندین مورد حل نشده باقی مانده است. جذب داوید دخیا از یک طرف و فروش بازیکنانی چون ایارامندی، لوکاس سیلوا و کوئنترائو از سوی دیگر، ذهن مدیران رئال را به شدت مشغول کرده است.

بزرگترین دغدغه فکری این روزهای فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بی تردید نهایی کردن انتقال دخیا از یونایتد است. مذاکراتی که هفته هاست ادامه دارد و دیگر بسیار خسته کننده شده است. منچستری ها از مواضع قبلی خود که فروش 40 میلیون یوریی دخیاست کوتاه نیامده اند و از سوی دیگر، فان خال در نشست خبری اخیر خود صراحتا از عدم علاقه برای فروش دخیا صحبت کرده است.

فان خال در چندین مورد، علت سکونشینی دخیا در 5 بازی اخیر منچستریونایتد را سرپیچی او از فرمان مربی دروازه بان های یونایتد عنوان کرده است. به ادعای فان خال، دخیا خود از بازی برای شیاطین سرخ سرباز زده است.

از طرف دیگر، دخیا که مدت هاست هیچ ارتباط دوستانه ای با فان خال ندارد و حتی به ادعای برخی منابع با او حرف هم نمی زند، از این ادعای سرمربی تیمش به شدت عصبانی شده و معتقد است که همه اینها بدین دلیل است تا بر سر راه پیوستن او به رئال مادرید مانع ایجاد شود؛هدفی که فان خال تاکنون بدان رسیده است.

پرز که می داند دخیا سال آینده و با اتمام قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد و بدون هزینه ای می تواند به رئال بپیوندد، همچنان منتظر است تا مدیران یونایتد از مواضع قبلی خود کوتاه آمده و به انتقال 25 میلیون یورویی دخیا رضایت دهند. جالب اینجاست که در گزارش منابع اسپانیایی قید شده است که مندس، ایجنت دخیا، به رئالی ها وعده داده تا انتهای همین هفته، اجازه جدایی دخیا از یونایتد را گرفته و او را به برنابئو منتقل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها