کد خبر : 1262197 | 02 شهریور 1394 ساعت 15:36 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست وداع با هواداران بارسلونا

پدرو: پوشیدن پیراهن چلسی برایم عجیب است

پدرو رودریگز امروز در محل باشگاه بارسلونا حضور یافت تا بصورت رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کند.

پدرو: پوشیدن پیراهن چلسی برایم عجیب است
به گزارش "ورزش سه"، پدرو هفته گذشته پس از هفته ها کشمکش سرانجام از بارسلونا جدا شد و در حالی که بسیاری تصور می کردند به منچستریونایتد بپیوندد، راهی چلسی شد. او روز گذشته در اولین بازی رسمی خود برای چلسی یک گل زد و یک پاس گل نیز داد.

ستاره سابق بارسا در کنفرانس خبری امروز خود در بارسلونا گفت:" کمی عصبی هستم و این طبیعی است. هیچ متنی برای خداحافظی آماده نکرده ام و ترجیح می دهم آنچه در دل دارم را به زبان بیاورم. از همان روزی که وارد باشگاه بارسلونا شدم، با فلسفه این باشگاه خودم را وفق دادم و هدفم رسیدن به تیم اول بارسلونا بود؛ هدفی که در نهایت نیز بدان رسیدم.

در این مدت چیزهای زیادی از مربیان و بازیکنان بزرگ باشگاه نظیر پویول،ژاوی، اینیستا، والدس، پیکه و البته بهترین بازیکن دنیا مسی یاد گرفتم. فقط می توانم از آنها و همه کسانی که در دوران حضورم در بارسا به من کمک کردند تشکر کنم. روزها و لحظاتی به یادماندنی در بارسلونا داشتم؛ از کسب جام های مختلف گرفته تا روزهای به یادماندنی دیگر.

جدایی از بارسا برای من غم انگیز بود ولی خوشحالم که هر آنچه در توان داشتم را برای این باشگاه گذاشتم و با سری بالا از بارسلونا جدا شدم. باید از رئیس باشگاه (بارتومئو) و تیم مدیریتی او نیز تشکر کنم. در انتهای فصل گذشته هر دو می دانستیم که جدایی من یکی از گزینه هایی است که ممکن است اتفاق بیفتد. من می خواستم بیشتر بازی کنم اما در بارسلونا این امر دشوار بود و به همین دلیل گزینه خروج را بررسی کردم."

پدرو در مورد علت تمدید قراردادش در انتهای فصل گذشته گفت:" با این ایده که یکی دو سال دیگر نیز در بارسلونا بمانم تمدید قرارداد کردم.می دانستم که هیچ تیمی برای من بارسلونا نمی شود. در واقع من از بزرگترین باشگاه دنیا جدا شدم و در این رابطه با خیلی ها نیز مشورت کردم. سرانجام راهی چلسی شدم و به همه بحث ها خاتمه دادم."

پدرو در مورد حضورش در چلسی نیز گفت:" هرگز فکر نمی کردم روزی از بارسلونا جدا شوم و پوشیدن پیراهن چلسی هنوز برای من کمی عجیب است؛ هرچند که از شکلی که کارها در حال جلو رفتن است خوشحالم. خداحافظی از هم تیمی ها و هواداران بارسلونا برای من سخت است و در این مدت دیده ام که هواداران چطور خالصانه به من لطف و محبت داشته اند. خاطرات شیرین بسیاری با هم داریم."

پدرو در مورد سال آخر حضورش در بارسا گفت:" یکی از سخت ترین سال های دوران فوتبالم بود چون بسیار رنج کشیدم.می دیدم که نقش اندکی در موفقیت های تیم دارم و این برایم آزاردهنده بود اما درون رختکن و در کنار هم تیمی هایم همیشه احساس خوبی داشتم.
دوست داشتم در تیمی بازی کنم که به من اهمیت بیشتری می دهند و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.جدایی من هرگز بخاطر مسائل مالی نبود.بارسا را ترک کردم تا فضایی جدید را تجربه کرده و احساس مهم بودن کنم."

دیدگاه‌ها