کد خبر : 1262326 | 03 شهریور 1394 ساعت 08:52 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

برای حضوری قدرتمند تر در لیگ 94؛

کشاورزی و تاجر در شهرداری تبریز

تیم والیبال شهرداری تبریز میکاییل تاجر و آرش کشاورزی را به ترکیب تیمش برای فصل جاری اضافه کرد.

کشاورزی و تاجر در شهرداری تبریز
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال شهرداری تبریز که سال گذشته عنوان شگفتی ساز لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود برای حضور دوباره اش برنامه ریزی دقیق تری کرده بود. آنها از اولین تیم هایی بودند که شروع به یارگیری کرده اند و برای تقویت تیم شان جا به جایی هایی را انجام دادند. در آخرین خرید های شان مسولان این تیم میکاییل تاجر و آرش کشاورزی را به تیم خود اضافه کردند تا حضور این دو وزن تیم را بالاتر ببرد.

البته تاجر سال گذشته هم در این تیم حضور داشت اما تبریزی ها با به خدمت گرفتن امین علوی، بازیکن فصل گذشته میزان غیر مستقیم با تاجر قطع همکاری کرده بودند اما شنیده می شود با حضور تیم ثامن الجج به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر، علوی قراردادش را با تبریزی ها فسخ کرد و به شهرش بازگشت. به همین دلیل مسولان شهرداری تبریز یک بار دیگر با تاجر وارد مذاکره شدند و ستاره سال گذشته شان را بازگرداند.

آرش کشاورزی هم که سال گذشته در متین ورامین توپ می زد حالا به ترکیب تبریزی ها اضافه شده است. قبل از این علی مباشری هم با شهرداری تبریز به توافق رسیده بود اما بعد از مدتی این بازیکن هم از حضور در این تیم انصراف داد و کشاورزی به عنوان آخرین خرید راهی این تیم آذری شد.

دیدگاه‌ها