کد خبر : 1262328 | 03 شهریور 1394 ساعت 08:56 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیمان اکبری: انتظار پیروزی برابر امارات را داشتم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با بیان اینکه تیم ایران از چهار ماه پیش تمریناتش را آغاز کرده است، گفت: این تیم در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا نیز حضور داشته است و با توجه به این مسائل، انتظار پیروزی برابر امارات را از بازیکنانم داشتم.

پیمان اکبری: انتظار پیروزی برابر امارات را داشتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پیمان اکبری پس از نخستین پیروزی شاگردانش در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان برابر تیم امارات اظهار کرد: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم و سپس به تیم امارات. بازیکنان امارات در این مسابقه تلاش و روحیه جنگنده خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه امارات در امتیازات زیادی عقب می‌افتادند اما باز تمام تلاششان را می‌کردند، تصریح کرد: آنها دست از مسابقه نمی‌کشیدند. فکر می‌کنم امارات به درستی استارت والیبالش را زده است و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

اکبری تاکید کرد: پیروزی در این دیدار برای ایران بسیار حائز اهمیت بود که به آن رسیدیم. باید مسابقه امشب را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را بر روی مسابقه با کره جنوبی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران عملکرد موفقیت‌آمیز تیمش در این مسابقه را کاملا طبیعی دانست و اظهار کرد: حدوداً چهار الی پتج ماه است که تمرینات این تیم آغاز شده است. ما پیش از این مسابقات در قهرمانی آسیا حضور داشتیم و آن رقابت‌ها هم محک و تمرین خوبی برای تیم ملی زیر 23 سال بود.

همچنین، سرمربی تیم ملی والیبال امارات گفت: در ست سوم موفق شدیم از تیم ایران 20 امتیاز بگیریم که موفقیت بزرگی برای شاگردانم محسوب می‌شود.

موراد سنون سرمربی الجزیره‌ای تیم امارات از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها فراتر از انتظار من ظاهر شدند. در ست سوم موفق شدیم از تیم ایران 20 امتیاز بگیریم که موفقیت بزرگی برای تیم ماست.

وی تصریح کرد: تیم امارات امشب توانست تجربه خوبی برابر ایران کسب کند. امیدوارم در مسابقات آینده هم بتوانیم مانند امشب ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال امارات در پایان گفت: ایران تیم بین المللی است. در مسابقات مختلف جهانی شرکت کرده است. آنها حتی بیشتر از ما تمرین می‌کنند. امارات راه طولانی دارد تا به والیبال ایران برسد.

تیم ملی امید والیبال ایران در نخستین دیدار از دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان موفق به شکست سه بر صفر امارات شد.


دیدگاه‌ها