کد خبر : 1262358 | 03 شهریور 1394 ساعت 11:08 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

اول باید اختلاف گودرزی و سجادی حل شود بعد فدراسیون جودو

رودکی: فلافل بفروشم بهتر است!

کاپیتان تیم ملی جودو گفت: من فکر می‌کنم اول باید اختلاف نظر بین سئولان وزارت ورزش و جوانان حل شود و بعد از آن مشکلات فدراسیون رفع شود.

رودکی: فلافل بفروشم بهتر است!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمدرضا رودکی در مورد اتفاقات اخیری که در راس فدراسیون جودو رخ داده است، اظهار داشت: طی چند وقت اخیر رئیس فدراسیون جودو استعفای خود را به مسئولان ورزش ارائه کرده است، اما هنوز معلوم نیست چه دلیلی دارد در رفتن و یا نرفتن رستگار کش و قوس در وزارت ورزش به وجود آمده است و اصلا معلوم نیست در راس مدیریت ورزش چه خبر است.

وی در ادامه افزود: پیش از این تصور می‌کردم اختلافات بین رئیس و نائب رئیس فدراسیون وجود دارد اما حالا ثابت شد که کار از جایی دیگر مشکل دارد. به نظرم این یار و یارکشی از چارچوب فدراسیون جودو خارج شده و حالا در وزارت ورزش و جوانان چنین اتفاقاتی رخ داده است.

کاپیتان تیم ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اول باید اختلاف نظر بین گودرزی و سجادی حل شود و بعد در فدراسیون جودو به دنبال حل مشکل باشیم، چرا که طی این چند روز اخیر مدام صحبت‌های خود را در مورد رفتن و یا ماندن رستگار تکذیب می‌کنند. به نظرم داستان فدراسیون جودو را یا باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و یا هیات دولت حل و فصل کنند چرا که سجادی طی چند روز اخیر صحبت از سرپرست جدید فدراسیون جودو کرده است و روز گذشته وزیر ورزش در مورد تقویت شدن این فدراسیون صحبت کرده است.

رودکی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: سجادی از بدنه ورزش است و به خوبی به مسائل ورزش آشنا است. او حرفهایش منطقی است و حرفهای قشنگی می‌زند. شنیده بودم گودرزی در دانشگاه خیلی قاطع با دانشجویان خود برخورد می‌کند اما نمی‌دانم چرا حالا با فدراسیون‌ها بخصوص فدراسیون جودو با این اندازه با لطافت برخورد می کند. من مانده‌ام که چرا وزیر ورزش از مدیریت فدراسیون جودو حمایت می‌کند.

کاپیتان تیم ملی جودو در واکنش به این سوال که آیا تغییرات در راس مدیریت فدراسیون جودو چاره حل مشکل است گفت: باید تغییرات در راس فدراسیون جودو ایجاد شود. زمانی که رئیس یک مجموعه استعفا می‌دهد یا او را وادار به این کار کرده‌اند و یا به یک نتیجه رسیده که نمی‌تواند در یک مجموعه کار کند و بهتر است استعفا دهد. حالا نمی دانم مبنای صحبت‌های وزیر ورزش در مورد اینکه می‌خواهد فدراسیون جودو را تقویت کند چیست! گودرزی در مورد این موضوع لطفا همه ما را قانع کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: زمانی که دوستان مسئولیت فدراسیون جودو را برعهده گرفتند تیم قهرمان آسیا بود حالا ببینید تیم به چه روزی افتاده است. ما دیگر تیم ملی جودو نداریم در واقع هیچ چیز در جودو نداریم. جواد محجوب، امیر قاسمی نژاد همه به دنبال زندگی خود رفته و در جوخه فعالیت می‌کنند. چرا وقتی شرایط در جودو خوب نیست از رضا رودکی می‌خواهند دوباره به تیم ملی بازگردد؟! من با قدرت می‌گویم فدراسیون برای اعزام یک جودوکار و یک مربی به مسابقات جهانی پول نداشت.

رودکی خاطرنشان کرد: من دیگر بحثم آرش میراسماعیلی و محمد علی رستگار نیست چرا که تازه به این نتیجه رسیده‌ام که مشکل اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

کاپیتان تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: افغانستان و تاجیکستان با 8 جودوکار به مسابقات جهانی اعزام شدند اما ما تنها با یک نفر اعزام شدیم و آن یک نفر هم با هزار مشکل به مسابقات اعزام شد. دوستان بدانند جودو در بازی‌های آسیایی می‌تواند 6 مدال کسب کند اما حالا ببینید به چه روزی افتاده است. یک نفر پیدا شود تا به فریاد این رشته المپیکی برسد. من بروم فلافل فروشی کنم بهتر است تا اینکه با وضعیت فعلی در جودو فعالیت کنم. نگاه کنید کار به جایی رسیده که بچه‌های ما که افتخار آفرین بودند ناچارند در رستوران‌ها و آژانس‌ها برای امرار معاش کار کنند.


دیدگاه‌ها