کد خبر : 1262371 | 03 شهریور 1394 ساعت 12:04 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک مدال طلا و دو برنز دیگر توسط نونهالان

خبرگزاری تسنیم: در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی نونهالان جهان، یک مدال طلا و 2 برنز توسط نونهالان کشورمان به دست آمد تا جمع مدال‌های ایران به عدد 10 برسد.

یک مدال طلا و دو برنز دیگر توسط نونهالان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان، از روز یکشنبه (یکم شهریور ماه) با حضور 465 تکواندوکار از 59 کشور به میزبانی شهر «موجو»ی کره جنوبی و در سالن T1 این شهر آغاز شده به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه‌شنبه) و در سومین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 44-، 55- و 59- کیلوگرم دختران و 41- و 45- کیلوگرم پسران برروی شیاپ‌چانگ رفتند که در پایان زهره حسن‌نتایج مدال طلای وزن 55- کیلوگرم را به دست آورد و نگار پورجمالی در وزن 59- کیلوگرم و حامد اصغری در وزن 45- کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان به ارمغان آوردند. محمد حسین زاهدی و یلدا ولی‌نژاد نیز از کسب مدال بازماندند.

در روز اول و دوم این رقابت‌ها نیز تیم ایران توسط فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن‌زاده، مبینا شاکری، محمد خانی و نیما مهرعلی به 5 مدال طلا و توسط امیر ولی‌پور و ستاره چابکی به دو مدال نقره دست یافت.

فردا (چهارشنبه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، مبینا نژاد، زهرا نصیر احمدی، اشکان زحمت‌کشان، عرفان مرادی و علی اشکوریان نمایندگان کشورمان هستند.


دیدگاه‌ها