کد خبر : 1262379 | 03 شهریور 1394 ساعت 12:18 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اختلافات فدراسیون به وزارت ورزش سرایت کرده است

میران: نگران جودو هستم

قهرمان سابق تیم ملی جودو گفت: متأسفم از اینکه اختلافات حاکم در فدراسیون جودو به وزارت ورزش سرایت کرده است.

میران: نگران جودو هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمود میران با انتقاد از حواشی اخیری که در رأس فدراسیون جودو رخ داده است، گفت: وضعیت فدراسیون جودو اصلاً خوب نیست و به قدری شرایط در این فدراسیون بحرانی است که حتی رئیس فدراسیون نتوانست برای حضور در کنگره جهانی راهی قزاقستان شود. واقعا با شرایط فعلی نگران جودو هستم

وی در ادامه افزود: هنوز به صورت جدی مشخص نیست که رئیس فدراسیون جودو می‌رود یا اینکه می‌ماند، فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم که تا 10 روز دیگر سرپرست جدید فدراسیون اعلام می‌شود. به هر حال اگر قرار است تغییراتی در راس مدیریت فدراسیون رخ دهد باید هرچه زودتر وضعیت مشخص شود و اگر قرار است رستگار در رأس مدیریت فدراسیون به کار خود ادامه دهد قطعاً باید به این فدراسیون از لحاظ مالی کمک شود.

میران در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: واقعاً‌ جودو در وضعیت فعلی اصلاً شرایط جالبی ندارد اگر این روند ادامه داشته باشد کاملاً این رشته نابود می‌شود. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش هرچه زودتر تکلیف این فدراسیون را روشن کنند. جودو یک ورزش المپیکی است و با این روال که مسئولان در پیش گرفته‌اند کاملاً ما فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

قهرمان سابق تیم ملی جودو در ادامه عنوان کرد:‌ متأسفم از اینکه اختلافات حاکم در فدراسیون جودو به وزارت ورزش سرایت کرده است و این موضوع اصلاً صورت خوشی ندارد باید هرچه زودتر وضعیت جودو از این حالت خارج شود، من نمی‌دانم دوستان با این وضعیت چطور می‌خواهند رستگار بماند. سؤال من این است که به چه شکلی رئیس فدراسیون می‌خواهد جودو را اداره کند؟ اوضاع فدراسیون خیلی خراب است. امیدوارم جودو از این دربه‌دری نجات پیدا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور شما در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی جهان به کجا رسید، گفت: بنده از شرایط فیزیکی خوبی برخوردارم و به فدراسیون اعلام آمادگی کرده‌ام که حاضرم در مسابقات پیشکسوتان جهان اعلام کنم اما نکته مهم این است که هنوز فدراسیون جودو تکلیفش روشن نیست.


دیدگاه‌ها