کد خبر : 1262459 | 03 شهریور 1394 ساعت 17:09 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دو نماینده ایران به فینال فرنگی نوجوانان

امین کاویانی‌نژاد در وزن 58 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 100 کیلوگرم فینالیست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان شدند.

صعود دو نماینده ایران به فینال فرنگی نوجوانان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان نوجوانان جهان که در سارایوو کشور بوسنی در جریان است مهدی نژاد در دور اول استراحت کرد سپس در نخستین مصاف خود مقابل دیمیتار ساندوف از بلغارستان با حساب 5 بر 3 به برتری رسید. وی سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تورنیک کاندلاکی از گرجستان 9 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل امین صفرشایف از روسیه 3 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال این وزن بازماند. او باید برای مدال برنز این وزن مبارزه کند.

همچنین محمد مختاری در وزن 54 کیلوگرم در دور اول مقابل والنتین پتیک از مولداوی قرار گرفت و 7 بر 4 به برتری رسید. وی سپس در دور بعد مقابل الوین مصطفییف از آذربایجان 2 بر 2 به برتری رسید. اما مختاری در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیگران میناسیان از ارمنستان 8 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست حریف خود در مرحله بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها امین کاویانی نژاد در وزن 58 کیلوگرم بود که در دور اول استراحت کرد سپس مقابل گئورگی آیلیف از بلغارستان 8 بر صفر پیروز شد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیلور لامونت از آمریکا یک بر صفر پیروز شد. نماینده وزن 58 کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل ادگار تامازیان از ارمنستان 2 بر صفر پیروز شد و به فینال این وزن رسید.

وی در فینال باید مقابل یاهور ولادیکا از بلاروس دیدار کند.

در وزن 63 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل ریکادزه آیونگو از گرجستان 7 بر 2 شکست خورد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار عملکرد رقیبش باشد.

آخرین نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها، امین میرزازاده در وزن 100 کیلوگرم بود که در دور نخست استراحت کرد. سپس در مرحله یک هشتم نهایی آرتسیوم شومسکی از 8 بر صفر شکست داد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل والری ایوانف از بلغارستان 8 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. میرزازاده در مرحله نیمه نهایی نیز پاتریک کامینسکی از لهستان را 3 بر صفر شکست داد و فینالیست این رقابت‌ها شد. وی در فینال باید مقابل رابرت مرسک از مجارستان مصاف کند.


دیدگاه‌ها