کد خبر : 1262618 | 04 شهریور 1394 ساعت 10:25 | 8.7K بازدید | 26 دیدگاه

از سازمان لیگ عذرخواهی می‌کنم

اژدری‌زاده: نتایج بد فولاد جای تامل دارد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از نتایج بد تیم فوتبال این باشگاه، از سازمان لیگ و نماینده فدراسیون فوتبال به خاطر شکسته شدن سر ناظر بازی عذرخواهی کرد.

اژدری‌زاده: نتایج بد فولاد جای تامل دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علیرضا اژدری‌زاده درباره شکست تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: نتیجه این بازی و در کل نتایج بدی که ما گرفته‌‌ایم جای تامل دارد ولی بدتر از نتیجه مسابقه، اتفاقی بود که بعد از پایان مسابقه رخ داد و پرتاب سنگ تماشاگران باعث شکسته شدن سر نماینده فدراسیون فوتبال شد. این کار از نظر ما تقبیح شده و غیر قابل قبول است و اصلا آن را نمی‌پذیریم. از نظر من این رفتار، رفتار تماشاگران واقعی فولاد نیست.

وی ادامه داد: از اتفاقی که افتاده عذرخواهی می‌کنم. محمودزاده (ناظر بازی) از دوستان من است. او روز گذشته نماینده قانون بوده و رفتاری که با او شده است را محکوم می‌کنیم. از سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و این ناظر به خاطر پرتاب سنگ و شکسته شدن سرش عذرخواهی می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: باید افرادی که مبادرت به پرتاب سنگ کرده‌اند شناسایی شوند و شدیدا با آنها برخورد صورت بگیرد. خود من زمانی متوجه شدم که بازی تمام شده بود و حالا باید دید نیروی انتظامی آیا می‌تواند فرد یا افراد خاطی را دستگیر کند یا خیر.

اژدری زاده درباره شعارهای هواداران فولاد علیه وی بعد از پایان مسابقه، تاکید کرد: هر موقع ناکامی باشد، این مسائل هم هست. ما باید نتایج تیم را بررسی کنیم و جلوی اتفاقات بعدی را بگیریم. هواداران انتظار داشتند نتایچ تیم بهتر از این باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کنید هواداران خط گرفته بودند؟ گفت: خیر، من این چیزها را قبول ندارم. من از این دید به مساله نگاه می‌کنم که از سه بازی خانگی یعنی ۹ امتیاز فقط یک امتیاز کسب کرده‌ایم. خودمان قبول داریم که تیم ضعیف کار کرده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به سئوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا از عملکرد کادر فنی تیم رضایت دارید؟ تصریح کرد: از عملکرد هیچکس راضی نیستم؛ از خودم گرفته تا کادر فنی.

اژدری زاده در پایان در خصوص اینکه آیا احتمال تغییر کادر فنی و برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری فولاد هست یا خیر، گفت: باید بررسی کنیم. بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. ما تازه اول راه هستیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه شنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز با دو گل مقابل پرسپولیس شکست خورد تا با سه امتیاز در قعر جدول جای بگیرد.

دیدگاه‌ها