کد خبر : 1262638 | 04 شهریور 1394 ساعت 11:15 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌پور: سهمیه المپیک می‌خواهم

ملی‌پوش وزن 69 کیلوگرم بوکس ایران می‌گوید در رقابتهای آسیایی مهم‌ترین رقیبش دارنده عنوان قهرمان جهان و المپیک است اما با این حال امید زیادی به کسب مدال دارد.

قاسمی‌پور: سهمیه المپیک می‌خواهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امین قاسمی‌پور در مورد آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشتم و با حضور در رقابت‌بوکس حرفه‌ای APB به سطح مطلوبی از آمادگی رسیدم و می‌خواهم در کنار تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های آسیایی موفق ظاهر شوم.

او ادامه داد: چندی پیش یک آسیب‌دیدگی کوچک پیدا کردم که البته مشکل حادی نیست. با تمام وجود می‌خواهم در کنار تیم ملی بوکس ایران به رقابت با حریفان بپردازم و به مدال برسم.

ملی‌پوش تیم بوکس ایران با بیان اینکه داوری‌ها در رقابتهای قهرمانی آسیا تا حدود زیادی برای بوکس ایران می‌تواند مشکل‌آفرین باشد، افزود: متاسفانه همیشه از نوع قضاوت‌ها دچار مشکل می‌شویم و در کشور میزبان نیز مطمئنا بر روی داوری تاثیر بسیاری گذاشته می‌شود.

قاسمی‌پور اضافه کرد: تیم ملی ایران مستحق نتیجه خوب در رقابتهای آسیایی است و امیدوارم با یک قرعه خوب بتوانم در این رقابت‌ها صاحب مدال شوم. البته در این رقابت‌ها تمامی حریفان اصلی‌ام حاضرند و کار سختی برای رسیدن به مدال دارم.

او به مهم‌ترین رقیبان خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین حریفم در این رقابت‌ها یک بوکسور قزاق است که عنوان قهرمانی جهان، المپیک و آسیا را در کارنامه دارد. البته حریفانی از ازبکستان و تایلند میزبان هم در رقابت‌های آسیایی حضور دارند که کار را برای من بسیار دشوار خواهند کرد.

ملی‌پوش بوکس ایران افزود: خوشبختانه من پیش از این توانسته بودم سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را بدست بیاورم و فقط برای کسب مدال راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شوم.

قاسمی‌پور به تلاش برای کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و گفت: هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک 2016 است. فکر می‌کنم شانس زیادی برای کسب سهمیه دارم و می‌توانم یک از اعضای تیم ملی بوکس ایران در ریو باشم.

او در پایان به لزوم حمایت بیشتر از اعضای تیم ملی بوکس ایران تاکید کرد و گفت: ملی‌پوشان بوکس سالهاست که بدون هیچ چشم‌داشتی راهی رقابت‌های مختلف می‌شوند و هیچ‌گاه گله‌ای از شرایط خود نداشته‌اند. امیدوارم از این ورزشکاران نیز حمایت بیشتر صورت بپذیرد.

دیدگاه‌ها