کد خبر : 1262666 | 04 شهریور 1394 ساعت 12:39 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

قول مدال نمی‎دهم

مشتزن تیم ملی: با دیدن خوابگاه ما گریه می‎کنید!

بوکسور 75 کیلوگرم تیم ملی ایران می‎گوید: باید با اختلاف امتیاز بالا برابر بوکسورهای قزاقستان به پیروزی برسیم تا داورها به نفع ایرانی‎ها رای بدهند، چون آنها از لابی قدرتمندی بهره‎مند هستند.

مشتزن تیم ملی: با دیدن خوابگاه ما گریه می‎کنید!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا سجاد محرابی، با اشاره به این که از چهارم شهریور رقابت‎های بوکس قهرمانی آسیا در کشور تایلند شروع می‎شود، اظهار کرد: شرایط بدنی‎ام خیلی خوب است و تمرین‎ها و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‎ام و امیدوارم با دست پر برگردم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می‎کنم که روی سکو بروم اما قول مدال نمی‎دهم. ایران هیچ نماینده داوری در آسیا ندارد اما کشورهای رقیب ما همگی نماینده دارند و از لابی قدرتمندی نیز برخوردار هستند که همین کار ما را سخت‎تر می‎کند.

محرابی تصریح کرد: باید با امتیاز بالا بوکسورهای قزاق را شکست دهیم تا داورها امتیاز را به ما بدهند اما اگر یکی دو امتیاز اختلاف باشد، مشخص است که به نفع حریف رای می‎دهند.

این بوکسور لرستانی با بیان این که باید علاوه بر ورزشکار با داور هم مبارزه کنیم، ادامه داد: از داشتن تغذیه خوب، مشاوره، تدارکات مناسب، پاداش، حقوق و ... محروم هستیم که حریفان همه اینها را دارند با این حال ناامید نیستیم و خوشبختانه بوکسورهای خوبی به تایلند اعزام می‎شوند.

وی با بیان این که مسئولان فدراسیون خیلی زحمت می‎کشند اما بودجه کم است، یادآور شد: خوابگاهی که اعضای تیم ملی در آنجا مستقر هستند، وضعیت مناسبی ندارد و اگر این خوابگاه را ببینید، گریه می‎کنید. در هر اتاق 5 یا 6 نفر حضور دارند.

محرابی با تاکید بر این که امسال نسبت به سال‎های گذشته اردوهای مشترک و برون‎مرزی خوبی داشته‎ایم، بیان کرد: حدود 20 بوکسور در وزن 75 کیلوگرم شرکت می‎کنند که بوکسورهای هندی، ژاپنی، قزاق و ترکمنستان مهمترین حریفان هستند و رقیب اصلی نیز بوکسور قزاق است.


دیدگاه‌ها