کد خبر : 1262741 | 04 شهریور 1394 ساعت 16:23 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های ترکیه

ویکتور والدس در آستانه پیوستن به بشیکتاش

دروازه بان سابق باشگاه بارسلونا، پس از یک فصل ناموفق در منچستریونایتد، حالا در آستانه انتقال به فوتبال ترکیه قرار دارد.

ویکتور والدس در آستانه پیوستن به بشیکتاش
به گزارش "ورزش سه"، اگر آن مصدومیت شدید رباط صلیبی نبود، شاید الان والدس در موناکو روزهای درخشانی را سپری می کرد اما مارس 2014 و جدال مقابل سلتا، برای والدس به یک روز تلخ فراموش نشدنی بدل شد. او که پیش از این خبر از جدایی خود در پایان فصل از بارسلونا داده بود، با موناکو پیش قراردادی را نیز به امضا رسانده بود اما آن مصدومیت سنگین باعث برهم خوردن این توافق شد و والدس نزدیک به 7 ماه را به دور از میادین گذراند.

او سپس به لطف فان حال در تمرینات منچستر یونایتد حضور یافت و زمستان گذشته نیز قراردادی یک سال و نیمه با شیاطین سرخ به امضا رساند. والدس و فان خال در ادامه با یکدیگر به مشکل برخورد کردند و سرمربی یونایتد صراحتا اعلام کرد که والدس دیگر جایی در تیم او برای فصل جاری ندارد.

پس از 5 بازی سکونشینی در یونایتد، امروز رسانه های ترکیه خبر از توافق قطعی والدس و باشگاه بشیکتاش دادند. قرارداد این دروازه بان دو ساله خواهد بود و او سالانه دو میلیون یورو نیز حقوق دریافت خواهد کرد.

والدس در بشیکتاش با هم تیمی سابقش در بارسلونا یعنی کوارشما همبازی خواهد شد. بشیکتاش فصل جاری در لیگ اروپا حاضر خواهد بود و از دو بازی اولش در سوپرلیگ ترکیه، یک برد و یک باخت کسب کرده است. مربی این تیم در فصل جدید نیز بر عهده سنول گونش است.

دیدگاه‌ها