کد خبر : 1262753 | 04 شهریور 1394 ساعت 17:04 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حذف 3 نماینده ایران

دادمرز در فینال کشتی فرنگی نوجوانان جهان

از میان 5 نماینده ایران در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان،پویا دادمرز به دیدار فینال وزن 42 کیلوگرم راه یافت.

دادمرز در فینال کشتی فرنگی نوجوانان جهان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رقابت های روز دوم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر سارایوو کشور بوسنی و هرزگوین در حال برگزاری است و در پایان دیدارهای مقدماتی پویا دادمرز در وزن 42 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و شایان عفیفی نیز در گروه شانس مجدد برای مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

نتایج کشتی گیران ایران در روز پایانی این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی فایل اسگندراف از آذربایجان را شکست داد وی در دور سوم مقابل مصطفی ایلدریم از ترکیه با نتیجه با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، دادمرز در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر یک نستور دلگادو از مکزیک را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار ابو آمایف از روسیه است.

در وزن 46 کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک مقابل آتمیرکوتچف از روسیه شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف ترک، رضایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 69 کیلوگرم شایان عفیفی در دور اول جاکوب آلار از آمریکا را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 2 بر 2 یاهنی یوروف از بلاروس را مغلوب کرد اما در دور سوم مقابل نوربرت دازکیویچ از لهستان با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال عفیفی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا باید با کشتی گیر گرجستان مسابقه دهد تا در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف علیموف از ازبکستان برود.

در وزن 76 کیلوگرم، مسلم مرادی در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 مقابل هایاشی ری از ژاپن مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، مرادی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 85 کیلوگرم، سعید یوسفی در دور نخست اصلان کولایف از ترکمنستان را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد اما در دور بعد مقابل دیمیتار هریتسوف از بلغارستان با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این بلغاری مقابل حریف روس، یوسفی از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز نخست این رقابتا کاویانی نژاد و میرزازاده در اوزان 58 و 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

دیدگاه‌ها