کد خبر : 1262792 | 04 شهریور 1394 ساعت 19:24 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: بازیکنان کوبا عملکرد بهتری داشتند

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: بازیکنان کوبا در امتیازهای حساس تجربه بهتری نسبت به شاگردانم داشتند.

اکبری: بازیکنان کوبا عملکرد بهتری داشتند
به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از نخستین شکست شاگردانش در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان در نشست خبری گفت: در ابتدا به تیم کوبا و بازیکنانش تبریک می گویم. رقابت خوب و زیبایی بود. هر دو تیم والیبال را به خوبی به نمایش گذاشتند و شاهد 2 تیم قدرتمند بودیم.

وی با بیان اینکه امتیازات و نتیجه این مسابقه نشان دهنده رقابت نزدیک دو تیم است، گفت: اما امروز در امتیازات پایانی کم شانس بودیم و نتوانستیم پیروز شویم. تعدادی از بازیکنان کوبا به دلیل حضور در لیگ جهانی و مسابقات دیگر بین المللی به نسبت بازیکنان ایران تجربه بیشتری داشتند و در امتیازات حساس عملکرد بهتری نشان دادند.

امیدهای ایران پس از شکست در ست های اول و دوم، در ست سوم با 10 امتیاز اختلاف پیروز شدند، اکبری دلیل پیروزی در این ست را اینگونه توضیح داد: در این ست چیزی برای از دست دادن نداشتیم. به این فکر می کردیم که دیگر هر اتفاقی بخواهد می افتد. به همین خاطر بازیکنان خودشان را به آب و آتش زدند و با ریسک بیشتری بازی کردند که در پایان نتیجه داد و پیروز این ست شدیم.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پایان اضافه کرد: مسابقه با کوبا تمام شد و ایران برای مسابقات آینده بازی می کند. اما کار اصلی ما از امروز آغاز شد. بازیکن ها امروز ریکاوری می کنند و فردا صبح تمرین توپی خواهیم داشت. بعد از ظهر فردا جلسه آنالیز داریم و پس از آنها از نظر روحی و روانی بر روی بازیکنان کار می کنیم تا به شرایط مسابقه برگردند.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال کوبا نیز در این نشست خبری گفت: ایران و کوبا رقابت خیلی دشواری برای پیروزی داشتند و بازیکنان هر دو تیم با تمام توان جنگیدند.

رودولف سانچز افزود: رقابت خیلی دشواری برای ایران و کوبا بود و هر دو تیم با تمام توان برای پیروزی جنگیدند. با وجود آنکه بازیکنان کوبا از نظر سنی کوچکتر بودند، اما در امتیازهای حساس عملکرد بهتری نشان دادند.

وی تصریح کرد: در ست سوم تصور کردیم که پیروز مسابقه شده ایم. بازیکنان ایران هم تیم بسیار خوبی بودند و می دانستند چگونه باید از فرصت ها استفاده کنند که در پایان آنها پیروز این ست شدند.سرمربی کوبا در خصوص روز استراحت (فردا) گفت: فردا روز بسیار مهمی برای ما است. باید از لحاظ فیزیک به بازیکن ها استراحت دهیم اما از طرفی تمرین کنیم و برای مسابقات بعدی آماده شویم. البته در عصر فردا هیچ تمرینی نخواهیم داشت.سومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان امروز پیگیری شد که تیم والیبال امید ایران برابر تیم ملی کوبا 3 بر یک شکست خورد.

دیدگاه‌ها