کد خبر : 1262815 | 04 شهریور 1394 ساعت 21:30 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

معروف به تیم شهرداری ارومیه پیوست

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از پیوستن سعید معروف، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت پور چهار ملی پوش والیبال ایران به تیم والیبال این باشگاه خبر داد.

معروف به تیم شهرداری ارومیه پیوست
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، احد یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سیاست کلی باشگاه شهرداری جذب بازیکنان توانمند و مطرح بومی است و پس از آن برنامه کاری خود را برای عقد قرارداد با بازیکنان غیر بومی معطوف کرده ایم.وی اظهار کرد: تاکنون با سعید معروف و وحید سیدعباسی به عنوان پاسور اول و دوم تیم عقد قرارداد انجام شده ضمن اینکه مهدی بازارگرد و فرهاد پیروت پور دو یار پشت خط زن تیم نیز در کنار حامد رضایی ، جواد محمدی نژاد ، احسان اصغریان و آرمین تشکری در پست سرعتی در معیت تیم ارومیه قرار دارند. یوسفی گفت: در پست قدرتی با میلاد عبادی پور ، صابر جواهری توانا ، پویا فیاضی قرار داد بسته ایم ولی هنوز مذاکرات باشگاه با بهرام فرید به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون قرارداد عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبروی اول تمدید شده است و برای تعیین تکلیف لیبروی دوم با چند گزینه بومی در حال مذاکره هستیم که طی چند روز آینده مشخص می شود.

یوسفی ادامه داد: امیر خداپرست ، مرتضی شریفی و میلاد حمیدی سه بازیکن جوان تیم و سهمیه جوانان به عنوان یار ذخیره و برای کسب تجربیات بیشتر در کنار تیم حضور دارند.

وی گفت: البته تمدید قرارداد جهانگیر سیدعباسی در اردیبهشت ماه امسال قبل از جذب بازیکنان به وقوع پیوست و انتخاب بازیکنان با نظر مستقیم و خواسته سرمربی به سرانجام رسیده است.یوسفی ادامه داد: ساسان خداپرست و رحمان محمدی راد در کسوت مربیگری ، بیژن فرج زاده در سمت سرپرست ، جواد پرویز پزشک و ماساژور و نوید مشجری به عنوان آنالیزور در کنار تیم والیبال شهرداری ارومیه خواهند بود.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال قبل تیم خوب و آماده ای بسته ایم و حتی یاران ذخیره نیز به اندازه بازیکنان اصلی توانمندی و آمادگی لازم را دارند.یوسفی گفت: والیبال در شهر ارومیه نه یک رشته ورزشی بلکه به عنوان هویت و فرهنگ در گوشت و خون مردم استان و شهر ارومیه ریشه دوانده است و توجه به تیم لیگ برتری والیبال ارومیه در اولویت اصلی و اول باشگاه شهرداری ارومیه و مسوولان استان قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته به سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی با قبول شکست 3 بر 2 برابر پیکان تهران از رسیدن به مقام قهرمانی بازماند.جدایی شوک برانگیز سعید معروف بهترین پاسور جهان از تیم والیبال شهرداری ارومیه در نیم فصل مسابقات سال گذشته ضربه بزرگی به پیکره تیم وارد کرد و تیم بدون شکست بازیهای دور رفت ، در دور برگشت دچار تزلزل و افت روحیه شدید سایر بازیکنان خود شد.تیم والیبال باشگاه شهرداری ارومیه در سال 90 مقام پنجمی ، سال 91 مقام سومی ، سال 92مقام سومی و در سال 93 مقام نایب قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد.

دیدگاه‌ها