کد خبر : 1262816 | 04 شهریور 1394 ساعت 21:32 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوری مشکلی نداشت

مهاجری: برخلاف جریان بازی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:داوری مشکلی نداشت که بخواهم باخت‌مان را گردن داور بیندازم و خوب قضاوت کرد.

مهاجری: برخلاف جریان بازی گل خوردیم
به گزارش "ورزش سه" از فارس، رضا مهاجری پس از شکست یک بر صفر مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: بازی خوب بود و دلیل ادعایم این بود که موقعیت‌های گل متعددی برای هر دو تیم ایجاد شد. به علی دایی و صبا تبریک می‌گویم، آنها از موقعیت خود استفاده کردند و ما نتوانستیم این کار را کنیم. راه ادامه دارد و باید با تمرین نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. اگر توپ‌های دیگر صبا گل می‌شد پذیرش شکست برای من راحت‌تر بود ولی به هر حال فوتبال است و باختیم.

وی ادامه داد: ما و حریف هر دو آنالیز کرده‌ایم و در زدن گل اشتباه داشتیم و موقعیت‌ گلزنی را از دست دادیم.

مهاجری در مورد اینکه صبا چگونه بازی می‌کرد، گفت: در یک ربع آخر در شرایطی گل خوردیم که ما بهتر کار می‌کردیم و مرکز زمین را از صبا گرفته بودیم و آنها به بازی مستقیم روی آوردند و گل خوردیم و فوتبال زیبایی‌اش به همین است و توجیه نباید بیاورم و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و در زدن ضربه ها اخر مشکل داشتیم و ما 20 روز فرصت داریم که ریکاوری خوب انجام بدهیم و تیم را تقویت کنیم

مهاجری در مورد داوری گفت: داوری مشکلی نداشت که بخواهم باخت‌مان را گردن داور بیندازم و خوب قضاوت کرد. فقط شرمنده هواداران خود شدیم که از مشهد آمده بودند و باختیم. ما بهتر از صبا در دقایق پایانی بودیم و در آن دقایق برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

دیدگاه‌ها