کد خبر : 1262881 | 05 شهریور 1394 ساعت 11:55 | 228.4K بازدید | 6 دیدگاه

بدون نفتی ها و استقلالی ها

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر

تیم منتخب هفته نام های آشنا زیاد دارد تا نشان دهد ستاره های سابق لیگ همچنان موتورشان روشن است.

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای امسال با حضور جدی تیم های مدعی و البته مقاومت فوق العاده کوچکتر ها می تواند بهترین لیگ این چندسال را پیش چشم ما تصویر کند ، لیگی که بهترین های هفته پنجمش بازیکن نام آشنا زیاد دارد . بهترین هایی که به سلیقه تیم فنی "ورزش سه"، تیم رویایی هفته را شکل می دهند با این توجه که این تیم بدون در نظر گرفتن بازی نفت تهران و استقلال بسته شده است :

دروازه بان :

محسن فروزان ( سیاه جامگان مشهد ):
محسن فروزان توانست در برابر راه آهن سومین پنالتی متوالی خودش را در سه هفته ی اخیر بگیرد.او که فرشته ی نجات سیاه جامگان لقب گرفته با یک واکنش عالی مانع از گلزنی راه آهنی ها و کسب سه امتیاز شد.البته برای تیم منتخب گزینه ی لایق دیگری به نام حامد لک وجود دارد که واکنش های فوق العاده اش اولین پیروزی شهریار فوتبال ایران را دیروز در قم برابر پدیده رقم زد.

1037482

مدافعان :

محمد طیبی( استقلال خوزستان ) : کاپیتان دوم استقلال خوزستان روز بی نقصی را در تبریز به همراه موسی کولیبالی داشت.طیبی از عوامل موفقیت استقلال خوزستان در خط دفاعی بوده است.سرعت در کنار هوش او خیال پپ ایرانی را از خط دفاع راحت کرده است.

1037470

علیرضا نور محمدی ( پرسپولیس ) : نورمحمدی در غیاب بنگر قلب خط دفاع را به همراه اومانیا در دست گرفت. روز خوب او و اومانیا باعث شد فولادی ها نتوانند به دروازه ی پرسپولیس رسوخ کنند تا اولین کلین شیت پرسپولیس و سوشا مکانی در ورزشگاه غدیر اهواز به دست بیاید.

1037491

طالب ریکانی ( استقلال اهواز ) : سیاوش بختیاری زاده به دلیل قدرت نفوذ ذوبی ها از سمت راست ترجیح داد طالب ریکانی را به دفاع چپ منتقل کند تا طالب با سرعت خود زهر حمله ی اصفهانی ها را بگیرد.طالب در پست جدیدش توانست موفق باشد و از عوامل موفقیت استقلال اهواز در اضفهان.

1037472

حبیب گردانی ( سپاهان ) : گردانی در دفاع کنار سپاهان روز خوب و راحتی داشت و در روز خوب سپاهان توانست موفق باشد.البته وریا غفوری دیگر دفاع کناری سپاهان می توانست در این ترکیب قرار داشته باشد.دو دفاعی که کناره های سپاهان را مستحکم کرده اند.

1037473

هافبک ها :

کمال کامیابی نیا ( پرسپولیس ): هافبک جدید پرسپولیسی ها در بازی برابر فولاد توانست خود را نشان دهد و جنگ میانه ی زمین را از هافبک های پرتعداد فولاد ببرد تا علاوه بر پیروزی ، پرسپولیس از انتهای جدول کنده شود و جای خود را به فولاد خوزستان دیگر تیم قرمز پوش بدهد.


علی کریمی ( سپاهان ) : کریمی جوان با بازی منطقی و خوب در میانه ی زمین اجازه ی طرح حمله به سایپایی ها نداد تا بتوانند این بازی را به راحتی پیروز شوند.کریمی چند موقعیت خوب برای گلزنی ایجاد کرد و با توجه به برد سپاهان می تواند در تیم منتخب هفته باشد.

1037483

مهدی کیانی( گسترش فولاد ) : کیانی نقش موثری در برد تیمش برابر ملوان و البته شکست طلسم بود.او علاوه بر اینکه در فاز دفاعی به خوبی اضافه می شد و به تیم کمک می کرد در خط حمله نیز به تک حمله های ملوان کمک شایانی کرد.کیانی یکی از عوامل مهم سه امتیاز تبریزی ها در انزلی بود و البته لایق بودن در تیم منتخب هفته .

1037477

احسان حاج صفی( سپاهان ) :
گودبای پارتی احسان از سپاهان با دوگل سه امتیازی وی همراه شد.حاج صفی که برای آخرین بار در پیراهن سپاهان بازی می کرد عملکرد درخشانی داشت و با دو گل بازی آخر خود را جشن گرفت تا برای آخرین بار در تیم منتخب هفته ی لیگ برتر ما باشد.

1037354

مهاجمان :

مهدی طارمی ( پرسپولیس ) : طارمی را می توان فرشته ی نجات برانکو و پرسپولیس از بحران نام نهاد. طارمی با دو جایگیری مناسب توانست در دو صحنه دروازه ی خالی فولاد را با یک بغل پا باز کند.

1037348

محمد قاضی ( صبای قم ) : محمد قاضی بعد از 4 بازی ناکامی برابر پدیده پرفروغ ظاهر شد و با یک پاس گل و ایجاد چند فرصت گلزنی برای صبای قم خودی نشان داد.قاضی می تواند با این بازی خوب بسیار به کار تیم صبا و البته علی دایی بیاید.

1037490


دیدگاه‌ها