کد خبر : 1262889 | 05 شهریور 1394 ساعت 13:25 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ایتالیا: ایران قوی ترین تیم گروه است

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایتالیا گفت: همه می دانند که ایران تیم خوبی است. اما به عقیده من ایران قوی ترین تیم در گروه یک است.

سرمربی ایتالیا: ایران قوی ترین تیم گروه است

به گزارش "ورزش سه" در چهارمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان (جمعه) تیم ملی والیبال ایران برابر تیم ملی ایتالیا به میدان خواهد رفت.

میشل توتیره ، سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص مسابقه برابر ایران عنوان کرد: همه می دانند که ایران تیم خوبی است اما به عقیده من ایران قوی ترین تیم در گروه یک است. آنها بسیار منسجم بازی می کنند و تجربیات خوبی دارند.

وی با اشاره به این که مسابقه کوبا و ایران را از نزدیک دیده است، گفت: ایران در این مسابقه فقط بدشانس بود و شانس بیشتری برای پیروزی داشت.

ایتالیا در دو مسابقه پایانی مرحله گروهی این مسابقه به جز ایران به مصاف کوبا خواهد رفت. سرمربی این تیم در مقایسه این دو دیدار، اظهار کرد: هر دو مسابقه برای ایتالیا بسیار مهم است. نمی توانم بگویم در کدام مسابقه شانس بیشتری برای پیروزی داریم، چرا که ما مسابقه به مسابقه بازی می کنیم. اما با توجه به اینکه والیبالیست های ایران تشنه صعود به مرحله بعدی هستند، با روحیه جنگندگی بیشتری وارد میدان خواهند شد. به همین خاطر رقابت دشوارتری برابر آنها خواهیم داشت.

توتیره در پایان به بازیکن مصدوم تیمش در مسابقه مقابل کره جنوبی اشاره کرد و گفت: گیاکومو رافائلی بازیکن شماره شش ایتالیا یکی از موثرترین بازیکنان تیمم بود که متاسفانه در حین مسابقه با کره از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. دکتر تیم بر این عقیده است که مصدومیت جدی نیست اما باید 2 تا 3 روز استراحت کند و در نتیجه به مسابقه برابر ایران نمی رسد.

تیم ملی والیبال امید ایران در پنجمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان جمعه از ساعت 14:30 در ورزشگاه النصر دبی به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت.


دیدگاه‌ها