کد خبر : 1262920 | 05 شهریور 1394 ساعت 15:24 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوروشی: از پس الاهلی بر می آییم

نفتی های تهران به دنبال نتیجه گرفتن در دیدار برگشت مقابل الاهلی امارات هستند تا تلاس هایشان تا به اینجای کار بی نتیجه نماند.

کوروشی: از پس الاهلی بر می آییم
به گزارش "ورزش سه" سیامک کوروشی در مورد این دیدار گفت: بازی که به هرحال شرایط خاص خودش را داشت و خیلی برایمان مهم بود ما چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم که اگر استفاده می کردیم الان سه امتیاز برای ما بود درست است کارمان سخت شدن ولی روی تیممان کار و تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در امارات یک بازی قابل قبول و در حد اسم ایران انجام دهیم و‌پرچم را بالا نگه داریم.

مدافع جوان زردپوشان تهران درمورد اینکه به نظرش می توانند صعود کنند یا خیر ادامه داد: صعود ما دور از دسترس نیست ما تمام سعیمان را می کنیم تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم ما فقط برد می خواهیم و نفتی های تهران می توانند از پسش بربیایند.

بازیکن نفت در مورد درگیری بین بازیکنان دو تیم در نیمه دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: حریف قصد داشت بازی را بخواباند و‌به نفع خودش تمام کند و تا حدودی موفق شدند آن ها توانستند از شلوغ بازی ای که راه انداختند نهایت استفاده را بکنند ما هم شناخت داریم و می دانیم تیم های اماراتی و عربی از این حربه استفاده می کنند ما باید باهوش و باتجربه عمل می کردیم.

کوروشی در پایان درمورد وقفه ای که در لیگ افتاده افزود: تعطیلی لیگ باعث می شود هماهنگ شویم و‌ نقاط ضعف و قوتمان را پوشش دهیم به هرحال این فصل شروع خوبی نداشتیم انشاالله بازگشت خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها