کد خبر : 1262947 | 05 شهریور 1394 ساعت 18:50 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی:

نباید گوام را مثل ترکمنستان دست‌کم بگیریم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من در خط حمله بازی می‌کنم و باید برای تیم ملی گل بزنم.

نباید گوام را مثل ترکمنستان دست‌کم بگیریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: من در دوره قبلی هم عضو تیم ملی بودم و پس از آغاز لیگ سعی کردم برای پرسپولیس بازیکن خوبی باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. خدا را شکر می‌کنم که کی‌روش هم بازی‌های پرسپولیس را دیده بود و من الان به تیم ملی دعوت شده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند روند گلزنی‌هایش در پرسپولیس در تیم ملی هم ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدارم که اینطور شود. پست من مهاجم است و باید برای تیم ملی گلزنی کنم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان در خصوص رقبایش در تیم ملی عنوان کرد: مهاجمانی که به این اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، حتماً مهاجمان خوبی هستند که کی‌روش به آنها اعتماد کرده است.

طارمی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما از لحاظ بازی کردن سطح خوبی داریم و فقط در نتیجه‌گیری کمی ضعیف عمل کرده‌ایم که آن را هم در آینده درست می‌شود. اگر کمی بدشانسی نمی‌آوردیم الان به 4 پیروزی رسیده بودیم.

وی درباره اینکه چه شناختی از گوام، حریف بعدی تیم ملی دارد، اظهار داشت: نمی‌شود از الان درباره گوام صحبت کرد اما مطمئناً آنها آماده هستند. هر چند که آنها نسبت به تیم‌های دیگر آسیای سطح پایین‌تری دارند اما در مجموع بازی سختی با گوام خوهیم داشت. ما نباید این تیم را مانند ترکمنستان دست‌کم بگیریم تا آن بلای بازی با ترکمنستان سرمان بیاید. مسلماً برای پیروزی مقابل گوام به میدان خواهیم رفت.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه شنیده می‌شود او و عالیشاه علاقه‌ای پاس دادن به یکدیگر ندارند، گفت: این مسئله اصلاً صحیح نیست. ما در بازی با ذوب‌آهن و سپاهان چندین پاس خوب به هم دادیم و در بازی فولاد هم همین شرایط وجود داشت.

دیدگاه‌ها