کد خبر : 1262976 | 05 شهریور 1394 ساعت 21:45 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلوفس:رفتن دی بروین به سیتی قطعی نیست

با اینکه همه شواهد و قرائن از توافق نهایی من‌سیتی با ولفسبورگ برای انتقال دی‌بروین خبر می‌دهند، مدیر باشگاه آلمانی تا لحظه امضای رسمی قرارداد حاضر به پذیرش این واقعیت نیست.

آلوفس:رفتن دی بروین به سیتی قطعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها انتشار آخرین جزئیات مربوط به انتقال دی‌بروین به منچستر سیتی باقی مانده است، کلاوس آلوفس ،نایب رئیس باشگاه ولفسبورگ، در نشست خبری قبل از بازی فردای تیمش برابر شالکه به خبرنگار "بیلد" گفت:" هیچ توافقی با من‌سیتی رخ نداده است. ما بعد از آنکه نتوانستیم کوین را متقاعد به ماندن کنیم، تصمیم گرفتیم بالاخره وارد مذاکره با من‌سیتی شویم. این کار را هم کردیم اما در حال حاضر او هنوز بازیکن ولفسبورگ است."
او در مورد ارزیابی‌اش از این شرایط نیز گفت:" برای ما مسلما خیلی سخت است اما برای کوین یک موقعیت رویایی پیش آمده است، هرچند هنوز چیزی قطعی نیست. او تصمیم خودش را گرفته است اما برای هر بازیکنی دورانی وجود دارد که در بلاتکلیفی می‌گذرد."
وی در شرایطی که تنها چهار روز به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، تاکید کرد شروط باشگاهش هنوز محقق نشده است:" در هر معامله‌ای هر کسی دوست دارد برنده باشد. این موضوع برایولفسبورگ نیز صادق است. چنانچه همتای ما در لیگ جزیره به شروط ما وقعی ننهد، کوین را فصل آتی نیز با پیراهن ولفسبورگ خواهید دید. اینطوری عادلانه‌تر است!"
گفتنی است منچسترسیتی که مالک آن یک شیخ اماراتی است حاضر است برای انتقال ستاره بلژیکی ولفسبورگ که چندی پیش عنوان بهترین فوتبالیست بوندسلیگا در فصل قبل را از آن خود کرد، 80 تا 88 میلیون هزینه کند و دستمزد سالیانه‌ای بالغ بر 20 میلیون یورو نیز برای وی در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها