کد خبر : 1262989 | 05 شهریور 1394 ساعت 22:52 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

قائمی: تیم‌ملی والیبال تا جام‌جهانی آماده می‌شود

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: روز به روز بهتر می شویم و تا جام جهانی به آمادگی کامل خواهیم رسید.

قائمی: تیم‌ملی والیبال تا جام‌جهانی آماده می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی پس از پیروزی سه بر دو ملی پوشان ایران برابر روسیه در دومین دیدار تدارکاتی تیم ایران در مسکو، گفت: بازی خوبی برابر روسیه داشتیم. روس‌ها با تمام انگیزه و توان به مصاف تیم ایران آمده بودند، اما نتیجه نگرفتند.

وی با اشاره به برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای آماده سازی ملی پوشان گفت: روز به روز بهتر می‌شویم و یقین دارم تا جام جهانی ژاپن به آمادگی کامل خواهیم رسید تا با کسب پیروزی در مسابقات حساس دل مردم را شاد کنیم.

ملی پوش والیبال ایران در باره عملکردش در روز تولدش برابر روس‌ها گفت: والیبال کار گروهی است و اگر نتیجه ای به دست آمده با تلاش همه بوده است.

وی درباره دومین دیدار ایران و روسیه که فردا جمعه برگزار می شود، گفت: باید ببنیم کادر فنی تیم ملی چه خواسته های در مسابقه فردا دارد و بر اساس آن به میدان برویم. به نظرم امروز خواسته های کادر فنی را جواب دادیم.

تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین مسابقه تدارکاتی خود در مسکو موفق به شکست روسیه با نتیجه سه بر دو شد، ملی پوشان کشورمان شب گذشته و در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست متوالی هلند را از پیش رو برداشته بودند.

دیدگاه‌ها