کد خبر : 1263006 | 06 شهریور 1394 ساعت 00:54 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: درد دست از سرم برنمی‌دارد

ستاره فرانسوی بایرن که حدود شش ماه است مصدومیت او را از میادین دور نگه داشته است، در گفتگو با "کیکر" از وضعیت خود ابراز ناامیدی کرد.

ریبری: درد دست از سرم برنمی‌دارد
به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری به مجله معتبر ورزشی "کیکر" گفت:" نمی‌توانید تصور کنید چقدر همه چیز کلافه‌کننده و بد است. من هر کاری پزشکان توصیه کرده‌اند می‌کنم، واقعا همه کار می‌کنم، ولی این دردهای لعنتی ول کن من نیستند. نمی‌دانید چقدر مستأصل شده‌ام و این بلاتکلیفی چقدر فکر و ذهنم را اشغال کرده است. شرایط سخت و عصبی‌کننده‌ای است."
وی افزود:" همه این ماجراها به این دلیل است که اوایل مصدومیتم روند معالجه صحیح پیش نرفت."
ماجرا از این قرار بود که پس از مصدوم شدن قوزک پای ریبری در دیدار مرحله یک‌هشتم پایانی فصل قبل چمپیونزلیگ بین بایرن مونیخ و شاختار دونتسک، پزشکان تشخیص دادند که یک چنین مصدومیتی در همه بازیکنان منجر به دوری حداکثر چهار هفته‌ای آنها از میادین خواهد شد؛ اما برای ریبری اینگونه نشد، چرا که ظاهرا در مورد این بازیکن احتیاط بیشتری لازم بود. وی بعد از سپری شدن این مدت تمریناتش را از سر گرفت و قرار شد دوباره در ترکیب باواریایی‌ها قرار بگیرد اما این آسیب‌دیدگی به التهاب شدید در ناحیه شکسته شده انجامید و این موضوع به دعوای دکتر مولر ولفارت ،پزشک کهنه‌کار بایرن، با پپ گواردیولا منجر شد که در نهایت استعفای دکتر مولر را در پی داشت.

دیدگاه‌ها