کد خبر : 1263011 | 06 شهریور 1394 ساعت 00:59 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیزارو شنبه با بایرن خداحافظی می‌کند

مهاجم پرویی بایرن مونیخ بعد از انجام 327 بازی رسمی با پیراهن این تیم روز شنبه رسما به حضورش در آلیانس آرنا پایان خواهد داد.

پیزارو شنبه با بایرن خداحافظی می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، کلودیو پیزارو که پیشنهادی مبنی بر تمدید قراردادش از سوی باواریایی‌ها دریافت نکرده است، کماکان به دنبال یک تیم جدید برای خودش می‌گردد. او که ترجیح می‌دهد در بوندسلیگا به کارش ادامه دهد امروز گفت:" پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام اما هیچ کدام آنها مناسب نبودند."
این ملی‌پوش 36 ساله پرویی که قراردادش با بایرن به پایان رسیده است، شنبه شب در دیدار این تیم مقابل بایر لورکوزن که از ساعت 22 شنبه شب در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد، رسما از هواداران تیم مونیخی خداحافظی خواهد کرد. او که در 383 دیدار رسمی و غیر رسمی پیراهن بایرن را بر تن کرد و با به ثمر رساندن 176 گل عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ بوندسلیگا را به خود اختصاص داد، درمورد مراسم شنبه گفت:" احتمالا شاهد فضای احساساتی‌ای خواهیم بود."
او با تاکید بر اینکه خداحافظی از بایرن، به معنی خداحافظی از فوتبال نیست و با اشاره به تمایل خانواده‌اش برای ادامه زندگی در شهر مونیخ، افزود:" تصمیممان را گرفته‌ایم در مونیخ بمانیم اما فکر نکنید که ممکن است روزی در مونیخ 1860 بازی کنم. از یک سو تمایلی به حضور در لیگ دو ندارم، از سویی دیگر منی که در بایرن توپ زده‌ام، نمی‌توانم به 1860 بروم."
گفتنی است تاکید بر ملتزم بودن به وفاداری و نرفتن به آغوش تیم رقیب در حالی از سوی پیزارو مطرح می‌شود که پیشتر زمانی که در وردربرمن توپ می‌زد، پیشنهادی از دیگر تیم شمالی آلمان یعنی هامبورگ دریافت کرد، اما به دلیل پایبندی‌اش به اصول ذکر شده حاضر به پذیرفتن پیشنهاد هامبورگی‌ها نشد.

دیدگاه‌ها