کد خبر : 1263012 | 06 شهریور 1394 ساعت 01:01 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم دورتموند،گزینه لورکوزن برای جاشینی سون

درحالیکه تنها چهار روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، بایر لورکوزن در تکاپو برای جذب هافبک اسلوونیایی دورتموند است.

مهاجم دورتموند،گزینه لورکوزن برای جاشینی سون
به گزارش "ورزش سه"، کوین کمپل در زمان نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با قراردادی 4 ساله و در ازای مبلغ 12 میلیون یورو از زالسبورگ به دورتموند پیوست؛ اما مسئولان باشگاه پرطرفدار وست‌فالن از این خرید به عنوان یک "سوءتفاهم گران‌قیمت" یاد می‌کنند چرا که در وی طول این مدت به هیچ وجه انتظارات این باشگاه را براورده نکرد.
او نه تنها تحت هدایت یورگن کلوپ بلکه با آمدن توماس توخل نیز عضو موفقی در ترکیب زردپوشان نبود و بعد از انجام 19 بازی رسمی بدون زدن گل، تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شد.
حال از لورکوزن خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه بعد از جدایی سون هئونگ مین که در ازای مبلغ 30 میلیون یورو به تاتنهام انگلیس ترانسفر شد، در جستجوی یافتن جانشینی برای این مهاجم کره‌ای هستند و کوین کمپل را انتخاب کرده‌اند.
اخبار دیگری هم حکایت از آن دارد که این ستاره 24 ساله از هم‌تیمی‌های دورتموندی‌اش خداحافظی کرده و بی‌صبرانه برای ملاقات دوباره مربی پیشینش در سالزبورگ یعنی راجر اشمیت که سکان هدایت بایر لورکوزن را در دست دارد لحظه‌شماری می‌کند.

دیدگاه‌ها