کد خبر : 1263030 | 06 شهریور 1394 ساعت 08:21 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی : ویسی جواب اعتماد به جوانان را گرفت

کعبی می گوید دیدار برابرتراکتور سخت ترین بازیشان تا کنون بوده است.

کعبی : ویسی جواب اعتماد به جوانان را گرفت
عقیل شویعی کعبی در گفت و گو با " ورزش سه " درباره بازی با تراکتور سازی و تساوی تیمشان گفت : بازی سنگینی برابر تیم خوب تراکتورسازی داشتیم و باید بگویم این سخت ترین بازی ما تا کنون بود.خدارا شکر توانستیم با امتیاز از این بازی بیرون بیاییم.بازی در تبریز پایاپای بود اما هدف ما در این بازی برد بود .ما علاوه بر گرفتن امتیاز ، خوب بازی کردیم و باید این را قبول کرد گرفتن امتیاز در زمنی تراکتور کار آسانی نیست.
دفاع کناری استقلال خوزستان همچنین درباره تفاوت لیگ یک و لیگ برتر گفت : لیگ یک سختی های خودش را دارد.ما فصل قبل در فولاد نوین بسیار جنگیدیم تا فولاد نوین را به لیگ برتر رساتدیم و به نظر من بازی در لیگ یک از جهاتی سخت تر است.
وی در مورد جذب نشدن در تیم فولاد نیز گفت : از زمانی که در لیگ دو همراه با فولاد نوین بودیم مسئولان وقت فولاد به ما قول می دادند که شمارا به بزرگسالان فولاد می بریم اما این امر محقق نشد.از اسکوچیچ هم هیچ دلخوری ندارم و به نظرش احترام می گذارم.
کعبی در انتها درباره ی ویسی گفت : آقای ویسی امسال به جوانان اعتماد کرده است و همین بازیکنان جوان جواب اعتماد ویسی را به خوبی داده اند.

دیدگاه‌ها