کد خبر : 1263044 | 06 شهریور 1394 ساعت 11:01 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آسیا هم برای کسب سهمیه کار سختی داریم

اقلیمی:ترکیب‌مان در دو نفره مشخص نیست

مربی تیم ملی کانوی ایران می‌گوید ملی‌پوشان در آسیا برای کسب سهمیه کار سختی پیش رو دارند، اما باید جنگید.

اقلیمی:ترکیب‌مان در دو نفره مشخص نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس الیاس اقلیمی درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک و نتایج ملی‌پوشان کانو، گفت: با توجه به اینکه در مسابقات جهانی سهمیه المپیک نیز توزیع می‌شد همه تیم‌ها با آمادگی بالایی در آن شرکت کرده بودند. ما هم برای کسب سهمیه امیدوار بودیم، اما کسب عنوان ششمی در جهان واقعا سخت است.

وی افزود: قهرمان دوره قبل المپیک به عنوان نهمی رسید و عادل مجللی سیزدهم شد. رکورد شاهو ناصری هم در نیمه‌نهایی خوب بود و این امیدواری را داریم که در مسابقات قاره‌ای سهمیه بگیریم. در صورتی که سهمیه در کانوی 200 و یا هزارمتر کسب شود ورزشکار در المپیک می‌تواند در هر دو ماده رقابت کند. کار سختی در آسیا داریم و باید برای کسب سهمیه بجنگیم. شاهو رکورد خوبی داشته، اما باید برای مسابقات آسیایی بیشتر تلاش کنیم.

مربی تیم ملی کانوی ایران با بیان اینکه مسابقات کسب سهمیه آسیا در اندونزی آبان ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سهمیه در ماده‌های تک نفره 200 و هزارمتر و همین طور دو نفره هزارمتر توزیع می‌شود، اما ما در دو نفره ترکیب خوبی نداریم. در این ماده قایقرانان قزاقستان و ازبکستان جزو بهترین‌های دنیا هستند.

اقلیمی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه برای مسابقات کسب سهمیه اردوی خارجی تا قبل از مسابقات خواهید داشت یا خیر، گفت: رئیس فدراسیون قول داده برای ما اردوی خارجی بگذارد شاید به لهستان برویم، اما فقط ما نیستیم بلکه ورزشکاران کایاک هم هستند.


دیدگاه‌ها