کد خبر : 1263057 | 06 شهریور 1394 ساعت 12:00 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان و اسلامیان مشکل را حل کنند

کاشانی: جوانگرایی تیم ملی به ما ضربه زده است

مدیر تیم‌ فوتبال امید خواهان تفاهم مربیان تیم ملی بزرگسالان و امید شد.

کاشانی: جوانگرایی تیم ملی به ما ضربه زده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حبیب کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم امید گفت: در سال جدید بعد از مسابقات مرحله اول مقدماتی المپیک برای بازی‌های نهایی، برنامه‌ریزی کردیم تا اردوهای خوبی قبل از آغاز مرحله نهایی مقدماتی که دی‌ماه برگزار خواهد شد، داشته باشیم.

وی افزود: در مرحله اول قصد داشتیم در فروردین‌ماه اردویی در اختیار داشته باشیم که شرایط برای برگزاری این اردو فراهم نشد و خردادماه راهی ترکیه شدیم و اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مدیر تیم‌ امید عنوان کرد: اردوی بعدی ما برای کشور هلند برنامه‌ریزی شد که برای برگزاری این اردو برنامه‌ریزی وسیعی انجام دادیم. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ما دانشجو و سرباز هستند مجبور بودیم با نظام وظیفه، سپاه و ارتش مذاکراتی داشته باشیم و جا دارد از همه دوستان در این ارگان‌ها تشکر کنم که نهایت همکاری با تیم امید را داشتند.

کاشانی اظهار داشت: جدا از این مسائل گرفتن ویزای شینگن سختی خودش را داشت. از این رو باید مدارک بازیکنان، بیمه‌نامه، اسکان آنها در هلند، رزرو بلیت و مسائل دیگر از قبل برنامه‌ریزی می‌شد و بعد از تکمیل این مدارک باید 14 روز صبر می‌کردیم تا ویزای شینگن آنها صادر شود. بعد از تقاضای ما خوشبختانه ویزای همه صادر شد و قرار است روز یکشنبه راهی هلند شویم.

وی با اشاره به مشکلات تیم امید یادآور شد: کارلوس کی‌روش قصد جوانگرایی دارد و از این رو مشکلاتی برای تیم امید به وجود آمده است. در دوره قبل ما برای استفاده از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید مشکل داشتیم و حالا محمدرضا اخباری، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی ترابی بازیکنان امیدی هستند که به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدند،

کاشانی ادامه داد: شب گذشته به ما اطلاع دادند علی کریمی هم به تیم بزرگسالان دعوت شده است. در چنین شرایطی ما 7 نفر از بهترین بازیکنان خود را در اردوی هلند در اختیار نخواهیم داشت. اخباری گلر اول ما است درحالی که در تیم ملی بزرگسالان گلر سوم و چهارم باید باشد. به هر حال شرایط بسیار سخت است و ما غیر از این 7 بازیکن وحید حیدریه و احمد نوراللهی به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نخواهیم داشت.

مدیر تیم‌ امید که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، گفت: اگر قرار بود در کیش یا هر جای دیگری از ایران اردو بزنیم و وقتی به یکباره علی کریمی به تیم ملی دعوت می‌شد می‌توانستیم برای او جایگزین پیدا کنیم اما چطور می‌شود برای بازیکنی از سفارت هلند درخواست ویزا کنیم؟ قطعا 14 روز زمان خواهد برد تا آنها به ما پاسخ دهند. از کفاشیان و اسلامیان خواهش می‌کنم تفاهمی بین مربیان تیم امید و بزرگسالان ایجاد کنند تا تیم امید دچار مشکل نشود. ما به شکلی برنامه‌ریزی کردیم تا در این اردو به باشگاه‌ها خسارت وارد نشود اما جوانگرایی کی‌روش شرایط را برای ما بسیار سخت کرده است. در شرایط فعلی ما نمی‌توانیم در تیم امید جوانگرایی کنیم.

وی در واکنش به این سوال مجری برنامه که آیا کی‌روش فقط مانده او را از تیم امید به تیم بزرگسالان دعوت کند، گفت: نه کی‌روش مرا به تیم بزرگسالان دعوت نمی‌کند چون قصد جوانگرایی دارد!

کاشانی در ادامه با بیان اینکه تیم امید قرار است نماینده ایران در رقابت‌های غرب آسیا باشد خاطرنشان کرد: همه برای موفقیت تیم امید تلاش می‌کنند از کمیته المپیک گرفته تا کفاشیان، اسدی و ... باید این نکته را مدنظر قرار دهیم. اگر مردم از کی‌روش انتظار دارند تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا موفق باشد آنها آرزو هم دارند که تیم امید را در المپیک ببینند و پرچم مقدس ایران در این رقابت‌ها به اهتزاز دربیاید.

مدیر تیم‌ امید گفت: تقاضای ما این است بزرگترها کمک کنند تا تفاهم خوبی بین مربیان تیم امید و بزرگسالان برقرار شود، ما همه مشکلات خود را برای برگزاری اردوی هلند حل کردیم و امروز فقط مشکل استفاده از شماری از بازیکنان داریم و اگر قرار باشد این نفرات را در اختیار نداشته باشیم آن وقت نه خاکپور و نه مایلی کهن و نه تقوی و نه هیچ مربی دیگری نمی‌تواند در این شرایط با تیم امید موفق باشد.

دیدگاه‌ها