کد خبر : 1263073 | 06 شهریور 1394 ساعت 13:38 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر تاکتیک در صبا جواب داد

اوسانی می گوید برد برابر پدیده را مدیون تلاش بازیکنان باتجربه شان هستند.

تغییر تاکتیک در صبا جواب داد
محمد اوسانی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با پدیده مشهد گفت : این بازی نسبت به بازی های قبلی خیلی بهتر و هماهنگ تر کار کردیم. در دفاع بدون اشتباه بودیم و حامد لک روز خوبش را گذراند. یک تغییر تاکتیک داشتیم نسبت به بازیهای قبل که جواب مثبت داد و توانستیم با دو مهاجم فشار بیشتری به حریف بیاریم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم . البته ما با کار خوب دوتا از بازیکن های با تجربه مان آقای قاضی و بیگ زاده توانستیم موقعیت گل بسازیم وبا ضربه تمام کننده آقای ابراهیمی به گل دست پیدا کنیم تا اولین پیروزیمان را به دست بیاوریم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم اندیمشکی صبا همچنین گفت : جمعه عازم اردبیل هستیم تا یک اردوی ده روزه داشته باشیم و بتوانیم در این تعطیلات شرایط جسمانی و تاکتیکی تیم را به اون چیزی که باید باشد برسانیم تا در ادامه مسابقات ، بازیهای چشمگیری به نمایش بگذاریم.

آقای گل مسابقات دانشجویی جهان در ادامه نیز به " ورزش سه " درباره وضعیت خودش گفت : خودم هم مصدومیت جزئی بعد از مسابقات دانشجویان برایم پیش آمد و هنوز هم بعضی اوقات باعث می شود نتوانم در تمرینات کاملا شرکت داشته باشم که با زحمت های دکتر شهاب و دکتر رضایی خیلی اوضاع بهتری دارم و خدا را شکر مشکل تا حدود زیادی رفع شده و امیدوارم بتونم برای تیم و تفکرات آقای دایی مثمر ثمر باشم.آقای دایی و کادر فنی تا اینجا خیلی به من اعتماد کرده اند که ممنون او هستم و امیدوارم بازهم بتوانم جبران کنم.

دیدگاه‌ها