کد خبر : 1263076 | 06 شهریور 1394 ساعت 14:06 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: به سمت آقای گلی خیز برداشته ام

داریوش شجاعیان که امسال از لیگ دو به گسترش فولاد آمد توانست در 5 بازی اخیر خودش را نشان بدهد و 3 گل بزند.

شجاعیان: به سمت آقای گلی خیز برداشته ام
به گزارش "ورزش سه"، شجاعیان در مورد پیروزی در هفته پنجم مقابل ملوان گفت: با وجود اینکه شرایط در انزلی خوب نبود 3 امتیاز را گرفتیم. پیروزی در خارج از خانه خیلی به دردمان خورد. شرایط جوی خوب نبود اما توانستیم گل بزنیم و تصمیم داور نیز این بود که به بازی ادامه دهیم. از آنجایی که ما گل زده بودیم نمی شد بازی را لغو کرد، خدا را شکر می کنم که بردیم.

این بازیکن در مورد آماری که برجای گذاشته و زدن 3 گل در 5 هفته ادامه داد: خدا را شکر توانستم در 5 هفته گذشت 3 گل بزنم ولی با این حال در صدرجدول گلزنان قرار ندارم به همین دلیل به این مساله قانع نیستم تمام تلاشم را می کنم تا به آقای گلی برسم.

شجاعیان که از لیگ دو به گسترش فولاد آمد در این باره گفت: من در تیم بهمن شیراز بودم که از لیگ دو به لیگ یک صعود کرد و من از این تیم جدا شدم و به گسترش آمدم. انگیزه های بسیار زیادی داشتم تا بتوانم در گسترش فولاد بدرخشم.

هافبک گسترش فولاد در پایان افزود: دوست دارم آمار گلزنی ام را بالا ببرم و بهترین بازی ها را برای گسترش فولاد به نمایش بگذارم. از آنجایی که به کار خودم ایمان دارم، خیلی امیدوارم که روزی به پیراهن مقدس تیم ملی دست پیدا کنم. من می جنگم تا به این هدف برسم.

دیدگاه‌ها