کد خبر : 1263078 | 06 شهریور 1394 ساعت 14:12 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت و ادامه فصل بدون برد

نجات منصوریان فقط به دست مظلومی!

نفتی ها بعنوان تنها نماینده باقی مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخ خانگی برابر الاهلی را تجربه کردند تا حضورشان در جمع چهار تیم با اما و اگر همراه شود.

نجات منصوریان فقط به دست مظلومی!
به گزارش "ورزش سه"، آخرین موفقیت نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به حضور استقلال در جمع چهار تیم نهایی بازمی گشت و نفتی ها امیدوار بودند در ادامه روند شگفتی ساز خود جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آورند؛ چیزی که با شکست خانگی برابر نماینده امارات امری دور به نظر می رسد.

نفت تهران که در این فصل از تیم باصلابت لیگ چهاردهم فاصله زیادی یافته و هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ داخلی هم نشده، برابر الاهلی شکننده ظاهر شد و حتی حضور 20 هزار هوادار ایرانی هم نتوانست خودباوری لازم برای عبور از سد نماینده امارات را به آنها تزریق کند.

علیرضا منصوریان که بیشتر زمانش را در نقل و انتقالات معطوف به حضور در استقلال کرده بود، بعد از ناکامی در این راه زمان کمی را برای آماده سازی تیمش در اختیار داشت و به نظر می رسد همین مساله نقش پررنگی در جایگاه فعلی نفت دوست داشتنی فصل گذشته داشته باشد.

سرمربی جوان و البته انرژیک نفت تهران دو دیدار حساس را آینده ای نزدیک در پیش رو دارد؛ دیدار برابر استقلال تهران و الاهلی امارات. دو دیداری که می تواند با عبور موفقیت آمیز در آنها بار دیگر توانایی های خود را به فوتبال ایران اثبات کند. منصوریان که در امر یارگیری یکی از بهترین عملکردها را در بین تیم های لیگ برتری داشته مطمئنا در فرصت کم باقی مانده تا این دو دیدار حساس و سرنوشت ساز از نظر روحی و بدنی به دنبال آماده سازی تیمش خواهد بود تا با عبور از این دو خوان بزرگ فصلی جدید در تاریخ نفت ثبت کند.

سرمربی نفت و شاگردانش با عبور از سد الاهلی میتوانند با شرایط استقلال در لیگ قهرمانان برابری کنند و شاید یک اتفاق مثبت در دوبی علیرضا منصوریان را بار دیگر به عرش ببرد و او را از دوران رکود در این فصل خارج کند یا خیر.

دیدگاه‌ها