کد خبر : 1263087 | 06 شهریور 1394 ساعت 15:00 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم همراه تیم ملی به جام جهانی بروم

حسن‌زاده: انتقاداتی که می شود عادلانه نیست

مهاجم سبزپوشان اصفهان که در هفته های ابتدایی لیگ زیاد فرصت بازی به او نرسید در بازی با استقلال اهواز به ترکیب ثابت برگشت اوهمچنین با گلزنی مقابل پرسپولیس جواب منتقدانشان را داد.

حسن‌زاده: انتقاداتی که می شود عادلانه نیست
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن زاده درباره کسب تساوی مقابل استقلال اهواز گفت: بازی اصلا خوب نبود تیم حریف خیلی دفاع می کرد و کیفیت بازی را پایین آورده بود. ما هم نتوانستیم خوب عمل کنیم جای یک بازیساز در تیم ما خیلی است امیدوارم مصدومیت قاسم حدادی فر زودتر تمام شود. ما برای برد رفته بودیم اما باز هم جای شکرش باقی است که نباختیم و حداقل امتیاز را گرفتیم ولی نباید به خودمان بگوییم هفته های بعدی جبران می کنیم و خودمان را راضی می کنیم. تک تک این امتیازات مهم است ما 2 باخت و یک تساوی داشته ایم نباید خیلی راحت از این قضیه عبور کنیم. اگر این امتیازات را می گرفتیم می توانست خیلی به ما کمک کند باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم. باید از وقفه ایجاد شده در لیگ نهایت استفاده را کنیم و نقاط ضعف و قوتمان را پوشش دهیم تا بتوانیم از این به بعد از بازی ها دست پر برگردیم.

این بازیکن که پاسپورتش را برای تیم ملی تحویل داده بود درباه دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی ادامه داد: دلیلش این بود که در چند وقت اخیر خیلی کم بازی کردم به همین دلیل به تیم ملی دعوت نشدم قطعا تلاشم را بیشتر می کنم. انشاالله آقا یحیی و ذوب آهن نیز به من کمک کنند تا من بیشتر خودم را نشان دهم و تلاش کنم به تیم ملی دعوت شدم. امیدوارم دفعه های بعدی دعوت شوم و همراه تیم ملی به جام جهانی بروم. این افتخار و آرزوی من است که پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کنم. تمام تلاشم را می کنم که همیشه در تمام اردوها باشم نه اینکه صرفا دعوت شوم و خط بخورم. دوست دارم در تیم ملی ماندگار باشم.

حسن زاده که آمار خیلی خوب در زمینه گلزنی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس دارد در مورد گلی که به پرسپولیس در هفته چهارم زد نیز گفت: واقعا خدا را صدهزار مرتبه شکر که بعد از چند دیداری که شرایط بدی داشتم و اینکه مقابل استقلال بازی نکردم و خیلی ناراحت بودم توانستم به پرسپولیس گل بزنم. باور کنید هیچ موقع در فوتبال به اندازه روزی که مقابل استقلال بازی نکردم، ناراحت نبودم و گریه نکرده ام. اگر بازیکنی از نیمکت نشینی اش ناراحت نشود باید تعجب کرد چون قطعا همه بازیکنان دوست دارند به تیمشان کمک کنند. بعد از بازی با استقلال که نتوانستم به میدان بروم در طول هفته تمریناتم را بیشتر کردم و سعی کردم خیلی بهتراز قبل باشم. در بازی با پرسپولیس 10 دقیقه به من فرصت داده شد و در همان 10 توانستم پنالتی مان را تبدیل به گل کنم. با وجود آنکه خیلی استرس داشتم و دقیقه 90 بازی بود توانستم گل بزنم. تیم مان واقعا خوب کار کرد، دو بازی پشت سر هم در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس را بردیم و توانایی ذوب آهن را نشان دادیم. دو بازی اولمان را باختیم ولی بعدش توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مهاجم جوان ذوب آهن در پایان افزود: نسبت به انتهایی که به من می شد باید بگویم من تمام تلاشم را می کنم و تمام هم و غمم فوتبال بازی کردن است و اینکه بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و لباس مقدس تیم ملی را برتن کنم. انتقاداتی که نسبت به من می شود عادلانه نیست دوست دارم بازی کنم و همیشه خوب باشم. سعی می کنم کاری کنم که در چشم کی روش باشم و به تیم ملی دعوت شوم. جا دارد اینجا از کسانی که در این مدت که بازی نمی کردم و فشار رویم بود و آنها در کنارم بودند تشکر کنم. امیدارم هم من و هم تیمم ذوب آهن روزهای خوبی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها