کد خبر : 1263113 | 06 شهریور 1394 ساعت 15:37 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بتیس

بنیتس: خیال هواداران رئال راحت باشد

رئال مادرید پس از تساوی بدون گل در هفته اول لالیگا برابر خیخون، فردا در سانتیاگو برنابئو به مصاف بتیس خواهد رفت.

بنیتس: خیال هواداران رئال راحت باشد
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس که پس از تساوی رئال برابر خیخون، انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند، در نشست خبری امروز خود به هواداران تیمش اطمینان داد که به زودی رئال مادرید واقعی را در زمین خواهند دید.

از او ابتدای نشست خبری در مورد احتمال پیوستن بازیکن به رئال تا پایان مهلت نقل و انتقالات(سه روز دیگر) سوالی مطرح شد که در پاسخ چنین گفت:" متاسفم ولی باید بگویم که اینجا نیستم تا در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه صحبت کنم. برای من مهمترین مساله، بازی فردا برابر بتیس است و دوست دارم در این بازی، اوضاع برای ما خوب پیش برود. بتیس حریف خوب و دشواری است و تنها روی این بازی تمرکر کرده ام."

بنیتس در مورد دلیل نیمکت نشینی خامس رودریگز در برابر خیخون گفت:" خامس یک بازیکن باتجربه و یک مهره موثر در رئال مادرید است. می دانید که پس از تورنمنت هایی چون جام جهانی یا کوپا آمریکا، بازیکنان به کمی استراحت بیشتر نیاز دارند. خامس به همین دلیل کمی دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شد و هنوز به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده است. علت نیمکت نشینی او در برابر خیخون فنی بود. برخی خبرنگاران دوست دارند از هر چیزی داستان بسازند. به خامس اطمینان و اعتماد بالایی دارم."

سرمربی رئال در مورد کمبودها در لیست 25 نفره تیمش گفت:" حداکثر می توانیم نام 25 بازیکن را در فهرستمان جای دهیم.مجموعه ای که در اختیار دارم خوب است. هر بازیکنی اگر از تیم جدا شده، جایگزین خوبی برایش وجود داشته است. برخی مواقع مصدومیت غیرمنتظره بازیکنان نیز در این مساله دخیل بوده است.
بازیکنانی دارم که می توانند خودشان را به بازی در پست های مختلفی وفق دهند. در بازار نقل و انتقالات به دنبال چیز خاصی نیستیم. همه هدف من، به حداکثر رساندن توانایی های بازیکنانم و ساختن تیمی متوازن است."

بنیتس در مورد شرایط بنزما گفت:" کریم به مدت سه هفته بصورت انفرادی تمرین می کرد و تازه به تمرینات گروهی اضافه شده است. طبیعی است که شرایط او هنوز مثل سایر بازیکنان نیست. او برابر بتیس می تواند دقایقی به میدان برود اما نمی توانم بگویم چند دقیقه.
بنزما یک بازیکن بزرگ و مهره ای کلیدی برای رئال است. در مورد مهاجمی صحبت می کنیم که تقریبا همیشه برای رئال خوب کار کرده است. مهمترین مساله در مورد او، داشتن تداوم است. همه باید در این راه به او کمک کنیم تا بتواند 25 گل برای ما بزند و در دادن پاس گل نیز موفق باشد."

بنیتس در مورد انتقادهایی که از او در مورد تغییر پست گرت بیل می شود گفت:" درک می کنم که رسانه ها باید خبررسانی کنند و به سوژه در این زمینه نیاز دارند.چگونه ممکن است بازیکن سریعی چون بیل که با پا و سر، بهترین ضربات را به توپ می زند و بارها گل زده و پاس گل داده برای رئال یک مشکل باشد؟ داشتن ستارگانی چون رونالدو، بیل، بنزما، خامس ایسکو و....برای هر مربی  یک نعمت است.
پس از تساوی بدون گل برابر خیخون مرا به ساختن تیمی دفاعی متهم کردند. هفته گذشته کدام تیم بیشتر از دیگر تیم ها اقدام به شوتزنی کرد؟ رئال مادرید. پس  چگونه رئال مادرید من، به تیمی دفاعی متهم می شود؟در برابر خیخون فقط شانس نداشتیم."

بنیتس در مورد حریف فردای رئال مادرید یعنی بتیس نیز گفت:" په په مل، سرمربی بتیس، رئال را خیلی خوب می شناسد و برای انجام یک بازی خوب به برنابئو می آید. او بتیس را به دسته برتر بازگرداند و البته برای راضی کردن هوادارانش، کار آسانی پیش رو ندارد. بتیس تیمی دونده است و فردا سعی خواهد کرد از حداقل موقعیت هایش استفاده بهینه کند."

سرمربی رئال در مورد قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان نیز گفت:" پاری سن ژرمن تیم بزرگی است که بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی در اختیار دارد. شاختار نیز تیم باتجربه ای است و برزیلی های خوبی در این تیم حضور دارند. مالمو هم سلتیک را حذف کرده پس تیم ضعیفی نیست.می توانم اینگونه بگویم که در گروه ساده ای قرار نداریم."

بنیتس در مورد وضعیت دخیا در یونایتد نیز گفت:"هرگز در مورد دخیا صحبت نکرده ام؛ چون برای فان خال و منچستریونایتد احترام زیادی قائل هستم. قصد دخالت در روش های مربیگری فان خال و رفتار او با دخیا را ندارم."

در انتها بنیتس پیامی به هواداران رئال مادرید داد:"  می خواهم به هواداران رئال اطمینان دهم که تیم محبوشان هرگز اقدام به بازی دفاعی نخواهد کرد و خیلی زود، گل های فراوانی به ثمر خواهد رساند.خیال هواداران راحت باشد؛ چون می دانیم چه کاری برای جلب رضایتشان باید انجام دهیم."

دیدگاه‌ها