کد خبر : 1263117 | 06 شهریور 1394 ساعت 16:50 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد اول ، فولاد آخر؛

وضعیت متفاوت مدعیان اصلی لیگ برتر

7 تیمی که مدعیان اصلی لیگ برتر به حساب می آیند وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

وضعیت متفاوت مدعیان اصلی لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، 7 تیم استقلال تهران ، پرسپولیس ، سپاهان ، ذوب آهن ، فولاد ، نفت و تراکتور سازی که مدعیان اصلی لیگ برتر به حساب می آیند وضعیت متفاوتی با یکدیگر دارند و پراکندگیشان از رتبه ی اول تا رتبه ی آخردر جدول دیده می شود.

سپاهان و استقلال تهران توانسته اند همانگونه که ازشان انتظار می رفت نتیجه بگیرند و سپاهان 13 امتیازی است و البته بر صدرجدول تکیه زده ، استقلال با یک بازی کم تر نسبت به تیم های دیگر با 9 امتیاز سوم جدول است.اما 5 تیم مدعی دیگر انتظارات را تا کنون برآورده نکرده اند.

ذوب آهن با 7 امتیاز که 6 امتیاز آن در برابر استقلال و پرسپولیس گرفته شده بود در جایگاه 5م قرارگرفته است ، این در حالی است که همه از یحیی ذوب آهن هماهنگ و فوق العاده ی فصل قبل را انتظار دارند.

تراکتور سازی نیز با 6 امتیاز 8 م قرار دارد.تراکتور که سربازان زیادی را به خدمت دارد تا کنون تیم هماهنگی نشان نداده است و انتظار می رود با هماهنگی بازیکنان جدید این تیم بتواند نتیجه ی متفاوتی بگیرد.

پرسپولیس ، نفت تهران و فولاد خوزستان سه تیم انتهایی جدول را تشکیل داده اند با این تفاوت که نفت تهران یک بازی عقب افتاده برابر استقلال را در پیش خواهد داشت و می تواند با این برد خود را تا رتبه ی 8م بالا بکشد و جای تراکتور سازی را بگیرد.

پرسپولیس با برد برابر فولاد خود را کمی بازیافته است تا بتواند در ادامه ی لیگ موفق تر شود و البته به صحبت های برانکو در مورد قهرمانی نزدیک شود.غواتد خوزستان و اسکوچیچ به انتهای جدول چسبیده اند و بردهای پیاپی در هفته ی های بعد تنها می تواند هواداران را از حالا کنونی خارج کند.

دیدگاه‌ها