کد خبر : 1263118 | 06 شهریور 1394 ساعت 17:05 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با مالاگا

انریکه: فیزیک بدنی نیمار استثنایی است

سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود اطمینان داد که نیمار پس از پشت سر گذاشتن بیماری، برای بازی فردا مقابل مالاگا هیچ مشکلی ندارد.

انریکه: فیزیک بدنی نیمار استثنایی است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از هفته دوم لالیگا، بازی حساسی برابر مالاگا در نوکمپ پیش رو دارد. تیمی که فصل گذشته یک گل نیز از بارسا دریافت نکرد و حتی در نوکمپ این تیم را 1-0 نیز شکست داد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، در نشست خبری این بازی درمورد وضعیت نیمار گفت:"وضعیت نیمار بسیار خوب است و او کاملا بهبود یافته است. در چند روز اخیر، نیمار با تیم تمرینات خوبی انجام داده و البته طبیعی است که وضعیت او همچون وضعیت بازیکنی باشد که دو هفته از تمرینات به دور بوده است.
فیزیک و فرم بدنی نیمار استثنایی است و به همین دلیل او خیلی زود می تواند خودش را به مرز آمادگی 100 درصد برساند. او برای بازی با مالاگا مشکل خاصی ندارد."

بارسلونا روز گذشته در دور گروهی لیگ قهرمانان با تیم های لورکوزن، رم و باته بوریسوف هم گروه شد. انریکه در مورد گروه بارسلونا گفت:" گروه دشواری است البته نه به اندازه گروه سویا. تیم آسانی در این مرحله نداریم. اگر بازی ها را بد شروع کنیم، حذف خواهیم شد. رم قوی ترین حریف ماست؛ ضمن اینکه لورکوزن، فصل گذشته در یک هشتم تقریبا اتلتیکو را حذف کرده بود و در پنالتی ها مغلوب شد."

دیدگاه‌ها