کد خبر : 1263124 | 06 شهریور 1394 ساعت 17:45 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی:

خوشحالم هم‌ دوره سیدجلال و منتظری هستم

مدافع ملی پوش ملوانی ها می گوید از این موضوع بسیار خرسند است که در دوره ای به تیم ملی دعوت می شود که سدجلال حسینی و پژمان منتظری نیز حضور دارند.

خوشحالم هم‌ دوره سیدجلال و منتظری هستم
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی در رابطه آخرین شرایط خود و ملوانی ها و تیم ملی فوتبال ایران می گوید: مسلم است که خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم، مدت هاست همه فکر و تمرکزم روی ثابت شدن در تیم ملی است و همه تلاشم را می کنم تا بتوانم برای تیم کشورم مفید باشم، امیدوارم بتوانم به گونه ای کار کنم که سال آینده راهی اروپا شوم و به نمایندگی از مدافعان ایرانی در یکی از تیم های اروپایی توپ بزنم.

وی ادامه داد: همیشه در تیم ملی بازیکنان بزرگی حضور داشته اند و در حال حاضر باید بگویم خوشحالم زمانی به تیم ملی فوتبال دعوت می شوم که سیدجلال حسینی و پژمان منتظری حضور دارند، در حال حاضر در تیم ملی بازیکنان بزرگی در پست من حضور دارند و رقابت با آنها باعث پیشرفت من خواهد شد، از سیدجلال و منتظری گرفته تا پورعلی گنجی و من همه تلاشم را می کنم تا نهایت استفاده را از حضور در کنار این هم بازی هایم ببرم.

وی در رابطه با آخرین بازی تیمش و شکست در برابر گسترش گفت: متاسفانه شرایط جوی بسیار بد تمام برنامه های ما را به هم ریخت و ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و به همین دلیل تمام حواسمان به باز کردن دروازه حریف بود، به همین دلیل حملات بسیاری کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود، ما همه بازی ها برای سه امتیاز به میدان می رویم اما گلی که در دقیقه 2 خوردیم باعث شد تا آنها به لاک دفاعی بروند و نود دقیقه در مقابل ما فقط دفاع کنند. البته در دو صحنه نیز انتظار داشتیم داور سوت پنالتی را بزند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

کنعانی در پایان گفت: ما فقط شرمنده هواداران ملوان شدیم، آنها در آن هوا آمده بودند که با سه امتیاز به خانه برگردند امااین اتفاق نیفتاد و امیدوارم ما با پیروزی در بازی های بعد از خجالت آنها در بیاییم.

دیدگاه‌ها