کد خبر : 1263174 | 06 شهریور 1394 ساعت 20:58 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری:اشتباهات‌داوری مسیر‌ مسابقه را تغییر داد

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال گفت: تیم داوری امروز 2 یا 3 اشتباه فاحش داشتند که باعث شد نتیجه و مسیر مسابقه کاملا تغییر کند.

اکبری:اشتباهات‌داوری مسیر‌ مسابقه را تغییر داد
به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری در نشست خبری پس از شکست برابر ایتالیا عنوان کرد: ابتدا به تیم ایتالیا برای صعود به جمع 4 تیم نهایی تبریک می گویم. از دست دادن محمد فلاح در اواسط این مسابقه یکی از اتفاقات بد مسابقه امروز بود. او سرعتی زن اول تیم ایران بود و نبود او در ادامه مسابقه به تیم ضربه زد.

دیدار امروز برابر ایتالیا چند صحنه مشکوک داوری نیز داشت که بارها موجب اعتراض سرمربی ایران شد. اکبری در این خصوص اظهار کرد: تیم داوری امروز 2 یا 3 اشتباه فاحش داشتند که باعث شد نتیجه و مسیر مسابقه کاملا تغییر کند. حتی ایتالیایی ها هم متوجه اشتباهات شدند و سرمربی این تیم در حین مسابقه به کمک مربی های ایران به اشتباهات داوری اشاره می کرد. اما این مسائل بی اهمیت است. مهم این است که ما نتیجه نگرفتیم.

با این شکست امیدهای تیم ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زیر 23 سال جهان کم رنگ تر شد. سرمربی تیم ملی زیر 23 سال به دلایل ناکامی اشاره کرد و گفت: فکر می کنم به چند دلیل نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر جهان صعود کنیم. ابتدا تیم ملی بزرگسالان هر کشور در اولویت قرار دارد و این امری طبیعی است. به همین دلیل معنوی نژاد و عبادی پور را در اختیار نداشتیم تا با تمام قوا به این مسابقات بیاییم.. همچنین هیچ مسابقه تدارکاتی برای این تیم برنامه ریزی نشد. 4 بازیکن تیم فعلی اولین تجربه میدان جهانی را داشتند و کم تجربه بودند. این مسابقات برای آن ها حکم مسابقات تدارکاتی را داشت.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: تیم فعلی حتی از مسابقات آسیایی ضعیف تر است. اگر برنامه ریزی بهتری انجام می شد با تیم بهتری به امارات می آمدیم و حتی می توانستیم فینالیست شویم.

دیدگاه‌ها