کد خبر : 1263176 | 06 شهریور 1394 ساعت 21:06 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی ستاره‌ها؛ موفق یا ناموفق؟ (نظرسنجی)

مسابقه تیم یاران سالگادو و ستاره های بازنشسته فوتبال ایران با ثبت نتیجه ای نسبتا دور از انتظار به سود طرف خارج به پایان رسید.

بازی ستاره‌ها؛ موفق یا ناموفق؟ (نظرسنجی)
به گزارش "ورزش سه"، در شرایط که انتظار می رفت با توجه به هیاهوی پیرامون این مسابقه به خصوص در برنامه نود تماشاچی زیادی از این دیدار استقبال کند اما نهایتا این مسابقه تنها توانست بخش عمده طبقه اول وزشگاه را پر از تماشاچی کند.

مسابقه یاران سالگادو و ستارگان بازنشسته ایران که قرار بود یک بازی نمایشی و تفریحی باشد، با توجه به رویکرد ناگهانی تیم ستاره های ایران شکل فوتبالی تری به خود گرفت که خب در این رقابت فوتبالی بازیکنان ایران با کیلوهای اضافه و توان بدنی پایین حریف همتایان اروپایی خود نبودند. نکته عجیب این بازی به جز حاشیه های ورود تیم ستاره ها، عدم استفاده از هنرمندانی بودکه از ابتدای تشکیل تیم ستارگان ایران در تمرینات این تیم حضور فعالی داشتند. نحوه اجرا و برگزاری این مسابقه هم آنچنان چنگی به دل نزد تا این بازی که می توانست به یادماندنی تر و جذاب تر دنبال شود به یک مسابقه عادی فوتبال تبدیل شود و در نهایت جذاب ترین قسمت بازی همان تجدید با ستاره هایی بود که قبلا در اوجشان از تلویزیون تماشا می کردیم.

دیدگاه‌ها