کد خبر : 1263185 | 06 شهریور 1394 ساعت 21:26 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نمایندگان آلمان به قرعه چمپیونزلیگ

بین نمایندگان تیم‌های آلمانی حاضر در چمپیونزلیگ، مدیر ورزشی باشگاه مونشن‌گلادباخ تنها کسی بود که از قرعه‌کشی مرحله گروهی بیش از دیگران ابراز رضایت کرد.

واکنش نمایندگان آلمان به قرعه چمپیونزلیگ
به گزارش "ورزش سه"، عصر دیروز مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی چمپیونزلیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این تورنمنت حریفان خود را شناختند. بعد از این قرعه، نمایندگان تیم‌های آلمانی یعنی بایر لورکوزن، بروسیا مونشن‌گلادباخ، ولفسبورگ و بایرن مونیخ به بیا دیدگاه‌های خود پرداختند.

کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ:" می‌توانیم از این قرعه راضی باشیم اما باید از همان بازی نخست به خوبی و با تمرکز کار کنیم."

ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی بایرن مونیخ:" ما می‌توانیم از این گروه جان سالم به در ببریم و در این موضوع تردیدی نیست. تیم ما باید از اولین بازی با جدیت و البته تواضع کارش را پیش ببرد. به نظر من ما و آرسنال در این گروه بالاترین شانس را داریم."

جرومی بواتنگ ،مدافع ملی‌پوش بایرن:" می‌توانیم راضی باشیم زیرا از این بدتر ممکن بود اتفاق بیفتد. خوشحالم که این بار در مقایسه با قبلا حریفان دیگری داریم."

فیلیپ لام ،کاپیتان بایرن:" خوشحالم که در برابر آرسنال با حضور هموطنانم و دوستان قدیمی‌ام پر مرته‌ساکر و مسوت اوزیل بازی خواهیم کرد. البته در زاگرب و یونان هم مثل لندن بازی‌های داغ و حساسی انتظار ما را می‌کشد."

ژابی آلونسو ،هافبک بایرن:" ما باید با هر سه حریفی که در گروهمان هستند با کمال احترام برخورد کنیم تا به مرحله یک‌هشتم پایانی برسیم. بایرنی‌ها به دلیل مصاف‌های متعددی که طی سالیان اخیر برابر آرسنال داشته‌اند این تیم را قطعا به خوبی می‌شناسند. خود من شخصا در رئال که بودم مقابل دینامو و در لیورپول که بودم مقابل المپیاکوس بازی کردم و به نظرم دیدارهای داغ و حساسی خارج از خانه خواهیم داشت چرا که فضای حاکم بر ورزشگاه‌های حریفان ما فضایی کاملا احساسی است."

باستین شواین‌اشتایگر ،هافبک آلمانی منچستر‌یونایتد:" از برگشتن به آلمان خوشحالم. این یک اتفاق ویژه برای من خواهد بود."

میشاییل شاده ،نایب رئیس بایر لورکوزن:" این قرعه برای هوادارانمان یک تورنمنت توریستی و زیبای گردشگری فراهم می‌کند، اما برای تیم یک وظیفه دشوار در پیش است. ما برای صعود دوباره به مرحله یک‌هشتم پایانی همه تلاشمان را خواهیم کرد. تیم ما برای قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول گروه پنجاه درصد شانس دارد."

کلاوس آلوفس ،مدیر ولفسبورگ:" من از این گروه راضی‌ام. قطعا منچستر جزو تیم‌هایی است که شانس بسیاری دارد ولی با این حال مطمئنم در گروه ما هر اتفاق ممکن است بیفتد."

دیتر هکینگ ،سرمربی ولفسبورگ:" گروه جذابی است که از نظر فنی هم امکانات بسیاری به ما عرض می‌کند."

آندره شورله ،هافبک ملی‌پوش ولفسبورگ:" می‌توانیم از این قرعه راضی باشیم. گروه دشواری است اما می‌توانست از این بدتر هم باشد."

دیه‌گو بنالیو ،کاپیتان ولفسبورگ:" از آنجا که در پایان دو امکان برای ما وجود داشت که در قرعه‌شان بیفتیم، من خوشحالم که از گروه B افتادیم که روی کاغذ آسان‌تر از گروه D باحضور یوونتوس، منچسترسیتی و سویا به نظر می‌رسد. ما در گروه جالبی قرار گرفتیم، مخصوصا که از نخستین حضور تیممان درچمپیونزلیگ حساب تسویه نشده‌ای با من‌یونایتد و زسکا مسکو داریم."

مکس ایبرل ،مدیر ورزشی بروسیا مونشن‌گلادباخ:" این گروه از این لحاظ که نمایندگان بهترین لیگ‌های اروپا در آن هستند معرکه است. به چمپیونزلیگ خوش آمدید! تیم ما خودش را با بهترین‌های دنیا محک خواهد زد. قرعه‌ای بهتر از این نمی‌شد."

دیدگاه‌ها