کد خبر : 1263200 | 06 شهریور 1394 ساعت 22:29 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

سومین پیروزی تیم‌ملی والیبال در اردوی مسکو

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در مسکو موفق به شکست دوباره روسیه شد تا با سه پیروزی برابر هلند و روسیه به کار خود در این اردو پایان دهد.

سومین پیروزی تیم‌ملی والیبال در اردوی مسکو
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار دوستانه خود در اردوی مسکو از ساعت 19:30 امروز جمعه در سالن والیبال باشگاه دینامو مسکو مقابل تیم ملی روسیه صف آرایی کرد.

ملی پوشان کشورمان که در دو بازی دوستانه گذشته خود در این اردو در پنج ست متوالی هلند را شکست داده بودند و شب گذشته برابر روسیه نیز یک پیروزی سه بر دو کسب کرده بودند، در این دیدار دو باره سه بر دو روسیه شکست دادند.

ملی پوشان ایران در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 29 بر 27 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند و در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 18 و 28 بر 26 مغلوب شدند تا در نهایت سه بر دو پیروز این مسابقه باشند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این مسابقه که در مقابل حدود هزار تماشاگر روس و حدود 50 تماشاگر ایرانی برگزار شد، سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو را به عنوان ترکیب آغاز کننده به میدان فرستاد.

در آن سوی دیگر میدان نیز تیتاخین، گرانکین، ول ویچ،سیوُژیلیُز، موزرسکی، میخایلوف، الکسی به عنوان ترکیب آغاز کننده و ابتدایی روسیه به زمین مسابقه پا گذاشتند.نکته قابل توجه در این دیدار حضور تیتاخین 40 ساله در ترکیب روس ها در پست دریافت کننده بود. با وجود حضور این بازیکن که گفته می شود تجربه حضور در شش دوره مسابقات المپیک را در کارنامه خود دارد. در ترکیب روسیه، موزرسکی 27 ساله به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت.تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در جام جهانی ژاپن آماده می کند.

مسابقات والیبال جام جهانی از 17 شهریورماه با حضور 12 تیم برتر جهان به میزبانی ژاپن برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف آرژانتین می رود.

دیدگاه‌ها