کد خبر : 1263210 | 06 شهریور 1394 ساعت 22:42 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیتسفلد: آرسنال مقابل بایرن شانسی ندارد

بعد از انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هیتسفلد نسبت به شرایط نمایندگان آلمان در این رقابت‌ها اظهار امیدواری کرد.

هیتسفلد: آرسنال مقابل بایرن شانسی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، اوتمار هیتسفلد که یکبار با بایرن مونیخ و یکبار با بروسیا دورتموند تجربه قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست آورده است، نه تنها در آلمان بلکه در بسیاری کشورهای دیگر نیز یک اسطوره به شمار می‌آید.
این مربی فوتبال بعد از رصد مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در مصاحبه با "اسکای" گفت:" بعد از تماشای بازی مسلط و نتیجه قاطع بایر لورکوزن مقابل لاتزیو در مرحله پلی‌آف امیدوارم لورکوزنی‌ها همین فرم را حفظ کنند و با همین فرمان وارد مرحله گروهی شوند. عملکردی که آنها در بازی اخیر از خود به نمایش گذاشتند، چیزی در حد تیم آ اس رم بود، بنابراین مقابل این حریف ایتالیایی و نماینده بلاروس مشکل خاصی نخواهند داشت، فقط می‌ماند بارسلونا که اگر شکست هم بخورند، جای سرزنش نیست. بازی کردن مقابل مسی، نیمار و سوارز برای هر فوتبالیستی یک نقطه عطف است. کل تیم بارسلونا عالی و مثال‌زدنی است.
او افزود:" ولفسبورگ را دارای شانس بیشتری در مقایسه با مونشن‌گلادباخ می‌بینم. ولفسبورگ منچستریونایتد را پیش رو خواهد داشت که نه فوق‌العاده بازی می‌کند و نه غیرقابل شکست است. آیندهوون هم قدرت سالهای پیشینش را ندارد، زسکا مسکو نیز همینطور. برایند من این است که ولفسبورگ از گروه خود صعود خواهد کرد. در مقابل شرایط گلادباخ فرق می‌کند. آنها در گروهی که تیم‌های مدعی و قدری مثل منچسترسیتی، یوونتوس و سویا حضور دارند کارشان بسیار سخت است. در پایان مرحله گروهی، حتی اگر سوم هم بشوند باید راضی باشند."
سپس نوبت به بایرن رسید که هیتسفلد با آن موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی شده بود. او گفت:" بایرن مونیخ در گروه خود شانس بسیار زیادی برای صعود دارد. آرسنال حریفی است که یک فوتبال بسیار خوب، هجومی و از نظر تکنیکی عالی به نمایش می‌گذارد اما آنها در رویارویی با بایرن امسال هم شانسی نخواهند داشت. مقابل دو حریف یونانی و کروات نیز جای نگرانی نیست و بهتر است گواردیولا مقابل آنها به ستارگانش استراحت دهد."

دیدگاه‌ها