کد خبر : 1263227 | 07 شهریور 1394 ساعت 08:20 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

بختیاری‌‍زاده: یحیی نقشه ی دوم نداشت

بختیاری زاده می گوید در این فصل باعث احیای آشوبی ، کلاه کج و طالب ریکانی شده است.

بختیاری‌‍زاده: یحیی نقشه ی دوم نداشت
سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره تساوی تیمشان برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ است که در دو هفته ی قبل از بازی با ما توانسته بود دو غول فوتبال ما استقلال و پرسپولیس را در تهران شکست دهد. ما می دانستیم تیم ذوب در نیمه ی زمین ما به خوبی پاس کاری می کند و با صبر و حوصله به دنبال موقعیت سازی مخصوصا پشت مدافعین ماست. ما این ترفند یحیی را خنثی کردیم و خوشحالم که یحیی نقشه و پلن دومی برای حمله نداشت البته ما می توانستیم اگر کمی خوش شانس بودیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی استقلال اهواز همچنین درباره تیمشان گفت: من در استقلال خوزستان توانستم سه بازیکن را احیا کنم.فرزاد آشوبی ، عادل کلاه کج و طالب ریکانی.من در دو بازی از طالب در پست دفاع چپ استفاده کرده ام و در هر دو بازی فوق العاده بوده است.امیدوارم بعد از بازی سوم ریکانی به تیم ملی نیز دعوت شود.نکته ی جالب اینجاست ما بازی بعدی باید در تهران به مصاف نفت تهران برویم و در 6 بازی ابتدایی تنها یک بازی آن هم برابر سیاه جامگان میزبان بوده ایم که بازی را برده ایم و 5 بازی را در زمین حریف بازی کرده ایم.

بختیاری زاده درباره بازی ستارگان ایران و جهان گفت : من این بازی را ندیدم و به گچساران رفتم تا بازی جام حذفی را ببینم.برنامه ام نیز این است که بازی های لیگ یک و دو را نظاره کنم تا بتوانم چند بازیکن خوب جوان را انتخاب کنم و در نیم فصل به تیمم اضافه کنم.اما نمی دانم چرا از سهراب بختیاری زاده ، نعیم سعداوی و ابراهیم تهامی که افتخار فوتبال ایران هستند در این بازی دعوت نشد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه نیز به " ورزش سه " گفت : من با آقای یاریار دوستی چندین ساله دارم و ایشان شب قبل از بازی گفتند با استفاده از توپ فوتبال می توان به خدا رسید.باید این را به ایشان بگویم خیلی قبل تر از اینکه تیم هنرمندان تهران تاسیس شود ما تیم هنرمندان خوزستان را بنا نهادیم و به این موضوع اشاره کرده بودیم که می توان از توپ فوتبال به خدا رسید.اما واقعا سوال من اینجاست که چرا باید آقای عادل فردوسی پور در تیم ستارگان جهان و مقابل بازیکنانی چون فیگو ، کارلوس ، هریرا ، سالگادو و ... قرار بگیرد.مگر آقای فردوسی پور کجای این فوتبال بوده است که باید جای کسانی که سالیان سال برای فوتبال زحمت کشیده اند به زمین برود.دیدید که مردم نیز از این بازی استقبال نکردند چون همه ی لایق ها دعوت نشده بودند.

دیدگاه‌ها