کد خبر : 1263228 | 07 شهریور 1394 ساعت 08:22 | 84.5K بازدید | 23 دیدگاه

تهامی: بازی ستارگان من را عصبانی کرد

تهامی می گوید چرا نباید من را که اسطوره می دانند به بازی ستارگان دعوت کنند ؟

تهامی: بازی ستارگان من را عصبانی کرد
ابراهیم تهامی در گفت و گو با " ورزش سه " درباره بازی با ذوب و وضعیت تیمشان در جدول گفت: همه می دانند که ذوب یکی از تیم های با کیفیت و خوب لیگ به حساب می آید اما ما توانستیم با یک بازی خوب و منطقی یک امتیاز را به دست آوریم.در جدول نیز جایگاه بدی نداریم و بالاتر از تیم هایی هستیم که دو ماه زودتر از ما شروع کرده اند و در تکیه اردو زده بودند.اما سعی می کنیم مشکلات خودمان را برطرف کنیم و بهتر شویم.هدف ما در این فصل تنها ماندن در لیگ برتر است و در سال های بعد به هدف های بعد می اندیشیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در مورد بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان نیز گفت : من بازی را تا گل روبرتو کارلوس دیدم و بعد از آن را ندیدم.راستش را بگویم با دیدن بازی خیلی عصبانی شدم .چرا باید یک سری هنر پیشه به این دیدار دعوت شوند اما من و امثال من نباشند.به من می گویند اسطوره ی خوزستان هستی اما چرا نباید من دعوت شوم ؟ از مسئولان خوزستان بسیار ناراحتم که مقدمات حضور من را در این مسابقه ندادند.

مربی استقلال اهواز در انتها گفت :من نمی دانم جز کدام نسل بازیکنان هستم، من را نه 94 ی می دانند ، نه 96 ی و نه حتی 98 ی ! هیچ کدام از سال های بین 88 تا 2015 من را قبول نمی کنند اما من می دانم چرا این دوستان این کارها را انجام می دهند و من را دعوت نمی کنند.

دیدگاه‌ها